کرونا و ایکائو!!!

به گزارش صبح مهریز، کرونا و ایکائو

ICAO سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی در این شرایط بحرانی از خطوط هوایی اروپا میگوید:

کرونا و ایکائو!!!

شورای ایکائو نقش حیاتی حمل و نقل هوایی را برای بهبود اوضاع پس از بحران کرونا در سراسر دنیا تأکید می نماید. شورای ایکائو از کشورها ، سازمانهای بین المللی و مؤسسات مالی می خواهد که اهمیت اساسی حمل و نقل هوایی را برای بهبود اقتصاد دنیای پس از COVID-19 ، که به وسیله سازمان بهداشت دنیای (WHO) اعلام شده است ، در نظر بگیرند. رئیس مجلس شورای ایکائو ، با یادآوری سخنان دبیر کل سازمان ملل متحد ، آنتونیو گوترس ، تأکید کرد که: ما بر خلاف هر 75 سال سابقه سازمان ملل متحد ، با یک بحران دنیای بهداشت روبرو هستیم. دبیر کل گوترس تأکید کرد که پس از مقابله با شرایط اضطراری سلامت ، باید بر تأثیرات اجتماعی و واکنش مالی و بهبودی تمرکز کنیم ، اضافه کرد: خلاقیت پاسخ باید با ماهیت منحصر به فرد بحران منطبق باشد.

خبرنگاران سفیر نوین

رئیس مجلس شورای ایکائو ، با یادآوری سخنان دبیر کل سازمان ملل متحد ، آنتونیو گوترس ، تأکید کرد که: ما بر خلاف 75 سال سابقه سازمان ملل متحد ، با یک بحران دنیای بهداشت روبرو هستیم. دبیر کل گوترس تأکید کرد که پس از مقابله با شرایط اضطراری سلامت ، باید بر تأثیرات اجتماعی و واکنش مالی و بهبودی تمرکز کنیم ، اضافه کرد: خلاقیت پاسخ باید با ماهیت منحصر به فرد بحران منطبق باشد. رئیس جمهور گروه هفت نفره تأیید کردند که COVID-19 خطرات بزرگی را برای اقتصاد دنیای به همراه دارد و متعهد شده اند تا تأثیر مالی این شیوع را رفع نمایند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در پاسخ دنیای باید نقش حمل و نقل هوایی بین المللی به عنوان یک مسئله مهم در سراسر دنیا در مواقع بحرانی ، به وسیله خدمات حیاتی باربری هوایی که از زنجیره های تأمین دنیای حمایت می نمایند، نجات مسافران و بعلاوه قابلیت های به موقع اضطراری و پاسخگویی بشر محبت آمیز را در نظر بگیرد. رئیس جمهور اسکایچیتانو شرح داد: اتصال حمل و نقل هوایی در سراسر دنیا اقتصادها را به وسیله اشتغال ، تجارت و گردشگری تحریک می نماید و از دولتها در دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDG) حمایت می نماید. وی تأکید کرد که :حفظ عملکرد مالی و عملکرد سیستم حمل و نقل هوایی دنیای برای تأمین مسیری برای بهبودی از مسائل مالی ناشی از COVID-19 لازم است. شورای ایکائو از کشورها و مؤسسات مالی می خواهد تا برترین تعقیب را برای حمایت از ذی نفعان بخش ، خطوط هوایی ، فرودگاهها ، ارائه دهندگان خدمات پیمایش هوایی ، تولیدنمایندگان آنالیز نمایند ، بدون اینکه تعصبی به رقابت عادلانه و اطمینان از شفافیت ارائه دهند. تنها با اجرای فوری ، سیاست ها و استراتژی های عمومی کارآمد در بخش حمل و نقل ، اقتصاد دنیای را پس از دستیابی راحت تر به همه گیری ها بهبود می بخشیم.

منبع خبر:

TRAVEL DAILY NEWS

منبع: ژیوار
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2076

به "کرونا و ایکائو!!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا و ایکائو!!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید