موسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس؛ ارائه دهنده خدمات ویزا و مهاجرت

به گزارش صبح مهریز، فرآیند اخذ ویزا و دریافت اقامت در کشورهای خارجی یک فرایند طولانی مدت و سخت است و به اطلاعات وسیعی نیاز دارد. در این راستا با ما همراه باشید تا ویزاهای کشورهای مختلف و نحوه دریافت اقامت در هر کشور را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین با یکی از معتبرترین مؤسسات حقوقی و مهاجرتی که می توانید از تیم خبره آن ها کمک بگیرید، آشنا شوید.

موسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس؛ ارائه دهنده خدمات ویزا و مهاجرت

ویزای یونان

با در نظر گرفتن هدف و مدت زمان سفر به یونان، می توانید برای اقامت موقت یا دائم اقدام کنید. شرایط ویزای یونان با توجه به ملیت بازدیدکننده و همچنین هدف از بازدید و مدت زمان اقامت، فرق دارد. قبل از صدور ویزا، مجموعه ای از مدارک مختلف از متقاضی درخواست می شود. شهفرایندان منطقه شینگن می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر ملی در مرزهای یونان، برای مدت نامحدود و برای هر هدفی در این کشور اقامت داشته باشند.

اقامت یونان

یونان با موقعیت استراتژیک خود در جنوب شرقی اروپا در تقاطع اروپا، آسیا، خاورمیانه و آفریقا واقع شده است. این کشور به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان شناخته می شود. تیم حرفه ای پارسیس در زمینه اخذ اقامت یونان، آماده ارائه مشاوره به متقاضیان عزیز است.

ویزای دبی

مدت اقامت شما بستگی به نوع ویزای شما دارد که از 14 روز تا 180 روز را شامل می شود. با توجه به هدف و مدت زمان سفر، می توانید برای 96 ساعت، 14 روز، 30 روز (کوتاه مدت) یا 90 روز (بلند مدت) درخواست ویزا کنید. همچنین دقت کنید، به علت موقعیت جغرافیایی مناسب امارات متحده و بازار کار مناسب این کشور، عده زیادی همه ساله خواهان اخذ ویزای دبی هستند و با افزایش تقاضاها، درصد پیروزیت فرایند اخذ ویزا کاهش می یابد. با یاری گرفتن از مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس در زمینه اخذ ویزا و اقامت، مشاوران این مؤسسه بهترین روش مهاجرتی را به شما پیشنهاد می کنند و با پیگیری های وکلای کاردان این مجموعه، در کوتاه ترین زمان ممکن، پیروز به اخذ اقامت در کشور امارات خواهید شد.

اقامت دبی

ویزای اقامت امارات مجوزی است که به افراد خارجی اجازه می دهد برای مدت طولانی در این کشور زندگی کنند. ویزا می تواند 2، 3 یا حتی 10 سال اعتبار داشته باشد و ممکن است هر چند بار که شخص نیاز دارد تمدید شود. چیزی تحت عنوان اقامت دائم امارات وجود ندارد.

ویزای انگلیس

انگلیس یکی از کشورهایی است که سالانه تعداد زیادی از مردم به منظور گردش، تحصیل، سرمایه گذاری، کار و غیره به آنجا می فرایند. برای ورود به انگلستان با هر هدفی، نیاز به ویزا دارید. در درخواست ویزای انگلیس باید هدف سفر، مدت زمان اقامت و شرایط و مهارت های شخصی خود را به طور واضح به مسئولان مربوطه شرح دهید. البته برخی از ملیت ها، نظیر شهفرایندان کشور ایرلند، برای ورود به انگلیس نیاز به ویزا ندارند.

ویزای فرانسه

اگر قصد گردش در این کشور را دارید یا خواهان تحصیل در دانشگاه های برتر فرانسه هستید، وکلای مجرب و مشاوران کاردان تیم مهاجرتی پارسیس در خدمت شما هستند تا شما را در این فرایند یاری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به هدفتان برسانند. برای دریافت ویزای فرانسه، فرایند ای پیچیده و طولانی را باید پشت سر بگذارید. مراحل درخواست ویزا را با انتخاب سفارت مناسب و جمع آوری دقیق اسناد و مدارک لازم شروع کنید. فراموش نکنید که اگر با زبان فرانسوی آشنایی نسبی نداشته باشید، مهاجرت به این کشور کار دشواری برای شما خواهد بود.

اقامت فرانسه

پس از پنج سال زندگی در فرانسه، می توانید برای شهفرایندی فرانسه درخواست دهید. بیشتر مجوزهای اقامت استاندارد فرانسه یک سال اعتبار دارند و تا پنج سال قابل تمدید هستند. پس از پنج سال زندگی مداوم در فرانسه، می توانید برای دریافت مجوز طولانی مدت 10 ساله درخواست دهید؛ البته لازم است شرایط خاصی را مهیا کنید.

ویزای اسپانیا

در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، اسپانیا و بقیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا به توصیه کمیسیون اتحادیه اروپا، در اواسط مارس 2020 ممنوعیت ورود اتباع کشورهای ثالث را در سراسر اتحادیه اروپا اعمال کردند. البته با تزریق واکسن ها تا حدودی این محدودیت ها کاهش پیدا کرده اند. اینکه هنگام سفر به اسپانیا چه مدارکی باید همراه داشته باشید، به ملیت شما بستگی دارد. در کل باید گذرنامه معتبر، مدارک اقامت و بلیط رفت و برگشت خود را تحویل پلیس مرزی اسپانیا دهید. همچنین ممکن است در مورد هدف سفر، طول مدت اقامت و محل اقامت شما سؤالاتی پرسیده شود. افراد می توانند پس از اقامت قانونی در این کشور به مدت پنج سال و بدون وقفه، برای اقامت دائم درخواست دهند.

اقامت اسپانیا

خارجی های ساکن اسپانیا معتقدند این کشور امکانات کاملی را برای زندگی در اختیار آن ها قرار می دهد اما برای شروع زندگی در اسپانیا، ابتدا باید برای اقامت اقدام کنید. پس از مهیا کردن شرایط، می توانید اجازه اقامت به مدت 1 سال را دریافت کنید و سپس برای اقامت دائم اقدام کنید.

ویزای پرتغال

جمهوری پرتغال، کشوری پیشرفته با اقتصاد پیشرفته، درآمد بالا و استانداردهای مطلوب زندگی است؛ از همین رو، مقصد بسیاری از مهاجرانی به شمار می آید که قصد اقامت دائم یا موقت در کشوری پیروز را دارند. با توجه به سیاست های ویزای منطقه شینگن، برای ورود به این کشور یا هر کشور دیگری در منطقه شینگن به ویزا نیاز خواهید داشت. بهترین زمان برای درخواست ویزای پرتغال 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ سفر است.

مدارکی که باید هنگام ورود به پرتغال ارائه دهید، به ملیت شما بستگی دارد. اگر تبعه منطقه شینگن اروپا هستید، برای ورود به پرتغال فقط به یک مدرک شناسایی نیاز دارید. برای کسب اطلاعات تکمیلی راجع به مدارک موردنیاز، باید از مسئولان سفارت پرتغال در این مورد سؤال کنید. البته وکلای مهاجرتی مؤسسه پارسیس، با چندین سال سابقه پیروز در زمینه اخذ ویزا، آماده پاسخ گویی به سؤالات شما هستند.

اقامت پرتغال

شما می توانید اقامت پرتغال را به شش روش اصلی دریافت کنید: ازدواج، الحاق خانواده، تحصیل، کار، سرمایه گذاری یا بازنشستگی. برای هریک از این موارد، اگر خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنید، باید برای ویزای مربوطه درخواست دهید. هنگامی که این ویزا پذیرفته شد، برای اقامت اقدام خواهید کرد.

دریافت ویزا از طریق مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس

پیروزیت در جهت پرپیچ وخم اخذ ویزا، نیازمند دریافت مشاوره و یاری گرفتن از افراد مجرب و کاردان است تا به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان ممکن، شما را به هدفتان نزدیک کنند. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که از طریق مؤسسه حقوقی و مهاجرتی پارسیس برای اخذ ویزا و اقامت کوتاه مدت یا دائمی در کشور موردنظرتان اقدام کنید؛ چراکه این مؤسسه کارنامه درخشانی در این زمینه دارد و پیروزیت زیادی در پفراینده های مهاجرتی کسب کرده است.

منبع: مجله سفر
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1997

به "موسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس؛ ارائه دهنده خدمات ویزا و مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس؛ ارائه دهنده خدمات ویزا و مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید