کمیته امداد در جهت اشتغال زایی و بهبود وضع معیشتی نقش بسزایی داشته است

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد در جهت اشتغال زایی و بهبود وضع معیشتی نقش بسزایی داشته است.

کمیته امداد در جهت اشتغال زایی و بهبود وضع معیشتی نقش بسزایی داشته است

فاطمه مقصودی در دیدار مدیرکل کمیته امداد لرستان که 12 خردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله اقشار آبرومند کشور هستند که باید با تمام توان برای یاری رساندن به این اقشار تلاش کرد تا بتوان آن ها را توانمند کرد.

وی شرح داد: کمیته امداد طرح های خوبی در راستای توانمندسازی داشته که علاوه بر رفع مسائل بخش عمده ای از جامعه توانسته است در جهت اشتغال زایی و بهبود وضع معیشتی جامعه گام بردارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: جامعه امداد استان در همه زمینه ها توانمند بوده و افراد شاخصی در این جامعه پرورش یافته و امروز به عنوان کارآفرین و مولد در تلاش هستند.

مقصودی اضافه کرد: در دیدارهایی که با مدیران کشوری و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام داشته ایم، زمینه های ایجاد مسکن محرومین، اشتغال زنان سرپرست خانوار، توانمندسازی محرومین و تسهیلات اشتغال زایی فراهم شده که امیدواریم با حضور مدیریت جدید کمیته امداد در استان این طرح ها ادامه داشته و زمینه اجرایی پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1719

به "کمیته امداد در جهت اشتغال زایی و بهبود وضع معیشتی نقش بسزایی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته امداد در جهت اشتغال زایی و بهبود وضع معیشتی نقش بسزایی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید