بهاره کیان افشار ملکه زیبایی ایران شد

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران: بهاره کیان افشار تصویری را از خود بدون عمل زیبایی و آرایش منتشر کرد که دست کمی از ملکه های زیبایی ندارد.

بهاره کیان افشار ملکه زیبایی ایران شد

بهاره کیان افشار متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران است بهاره کیان افشار فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر است بهاره کیان افشار با وجود مخالفت خانواده فعالیت اش در بازیگری را شروع کرد البته طراحی و تبلیغات شغل اصلی اش است و می گوید عاشق تئاتر است بهاره کیان افشار میگوید کار دکوراسیون و تبلیغات را که دو رشته مجزا هستند، به عنوان کسب عایدی دارم و خیلی در آنها فعال هستم ولی انگیزه ام برای زندگی و راستا پیش روی بازیگری و تئاتر است بهاره کیان افشار سال 83 برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی مقابل دوربین رفت.

بهاره کیان افشار بازیگر جوان بسیار خوش چهره در اینستاگرام خود تصویری مجذوب نماینده و دوست داشتنی را از چهره بدون آرایش خود که زیبایی خیره نماینده ای دارد منتشر کرد.

بازی متفاوت بهاره کیان افشار در نمور

فیلمبرداری فیلم سینمایی نمور به کارگردانی داود بیدل و تهیه نمایندگی یاسر جعفری که در شمال کشور شروع شده بود و با اضافه شدن چهره های نوتر ادامه داشت، در روزهای گذشته به خاتمه رسید.

به نظر می رسد گروه فراوری سعی داشته تا ترکیبی نو و متفاوت از بازیگران در این اثر ایفای نقش نمایند.

فیلمنامه این ملودرام اجتماعی را نوشین معراجی به نگارش درآورده است و نمور دومین فیلم بلند بیدل محسوب می گردد که قرار است برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده گردد.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1974

به "بهاره کیان افشار ملکه زیبایی ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاره کیان افشار ملکه زیبایی ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید