چهار پروژه دانشگاه شیراز به بهره برداری رسید

به گزارش صبح مهریز، همزمان با دهه مبارک فجر، چهار پروژه تحقیقاتی و ورزشی دانشکده علوم دانشگاه شیراز، با حضور معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.

چهار پروژه دانشگاه شیراز به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، همزمان با دهه مبارک فجر، چهار پروژه تحقیقاتی و ورزشی دانشکده علوم دانشگاه شیراز، با حضور معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.

در سفری که پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز به شیراز داشت، از چهار پروژه تحقیقاتی و ورزشی دانشکده علوم دانشگاه شیراز که شامل آزمایشگاه های مرکزی بخش شیمی؛ موزه بخش شیمی؛ مرکز کامپیوتر و سالن ورزشی دانشکده علوم دانشگاه می گردد، بهره برداری شد.

مسعود نبوی زاده، رئیس بخش شیمی دانشگاه شیراز گفت: این پروژه ها با مبلغی بالغ بر یک ونیم میلیاردتومان به بهره برداری رسیده است.

نبوی زاده، ضمن قدردانی از معاونت پژوهشی وزارت علوم و دانشگاه شیراز برای همکاری در راه اندازی آزمایشگاه های مرکزی بخش شیمی دانشگاه، ادامه داد: این آزمایشگاه ها باهدف ارائه خدمات و دسترسی آسان تر دانشجویان شیمی دانشگاه شیراز به طور خاص و همین طور دانشجویان سراسر کشور راه اندازی شده و هم اکنون پس از تجهیز و سکوبندی آزمایشگاه ها، برای بررسی نمونه ها و انجام آزمایش های شیمی، آماده ارائه خدمات به دانشگاهیان است.

رئیس بخش شیمی دانشگاه شیراز، درخصوص راه اندازی موزه بخش شیمی دانشگاه شیراز نیز با یادآوری اینکه قدمت راه اندازی بخش شیمی دانشگاه شیراز به بیش ازشصت سال بازمی گردد اعلام کرد: کلیه دستگاه های مرتبط با رشته شیمی که سال ساخت آن ها به بیش از نیم قرن می رسد و در دانشگاه تهیه شده بوده است، در موزه بخش شیمی دانشگاه جمع آوری شده و برای بازدید دانشگاهیان و علاقه مندان نگهداری می گردد.

نبوی زاده، به سالن ورزشی دانشکده علوم دانشگاه شیراز نیز که با همکاری مدیریت تربیت بدنی وزارت علوم و دانشگاه شیراز راه اندازی شده است، اشاره نمود و گفت: این سالن ورزشی با داشتن امکانات مختلف به ویژه دستگاه های بدنسازی، به منظور دسترسی بیش تر و آسان تر دانشگاهیان به امکانات تفریحی فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2075

به "چهار پروژه دانشگاه شیراز به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار پروژه دانشگاه شیراز به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید