پلیس در تعقیب سارق انیمیشنی

به گزارش صبح مهریز، پلیس در جستجوی سارقی است که با استفاده از ماسک سونیک از بانک های فلوریدای آمریکا دزدی می کرد.

پلیس در تعقیب سارق انیمیشنی

به گزارش خبرنگاران به نقل از کرایم، سارق حرفه ای آمریکایی برای پنهان ماندن هویتش از ماسک انیمیشن معروف بچه ها سونیک استفاده نموده است.

پلیس فلوریدای آمریکا با انتشار تصویری از این سارق در بانک که به وسیله دوربین های مداربسته بانک گرفته شده از مردم خواست تا در شناسایی این سارق حرفه ای آنها را کمک نمایند.

انیمیشن سونیک بوم به کارگردانی Evan Baily در سال 2014 میلادی ساخته شده است. این انیمیشن محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی است و سونیک شخصیت اصلی داستان ماسکی شبیه جوجه تیغی انسان نما را داراست که با سرعت بالایی حرکت نموده و در زمان مناسب در مکان مناسب قرار می گیرد و مسائل را حل می نماید.

به گفته پلیس مظنون با ترساندن کارکنان بانک با یک چکش وارد بانک شده و درخواست پول نموده است و پس از به سرقت بردن پولها پا به فرار گذاشته است.

پلیس خاطرنشان کرد که در جستجوی سارق بانک است و تا به امروز پیروز به دستگیری وی نشده است.

به گفته پلیس، مظنون علاوه بر ماسک Sonic the Hedgehog، یک هودی مشکی، شلوار مشکی و یک کوله پشتی یا کیف دافل سیاه نیز به تن داشته است. پلیس در ادامه بیانیه ای که در فیس بوک منتشر کرد، گفت که بر این باور است که روی پیراهن مظنون نوشته شده بود بزن بریم براندون، که اشاره به یک شعار سیاسی که به توهین واهی به رئیس جمهور جو بایدن می نماید بر تن داشته است.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2033

به "پلیس در تعقیب سارق انیمیشنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس در تعقیب سارق انیمیشنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید