وزارت نیرو اجازه استفاده از نیروگاه برق پیغام را نمی دهد

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران/البرز مدیرعامل فرودگاه پیغام به رایزنی برای ایجاد هوش مصنوعی در این منطقه اطلاع داد و گفت: مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم به زودی نتیجه بدهد.

وزارت نیرو اجازه استفاده از نیروگاه برق پیغام را نمی دهد

نادر ثناگو مطلق در حاشیه افتتاح یک واحد فراوریی اطفاء حریق در فرودگاه پیغام که امروز چهارشنبه چهارم دی ماه برگزار گردید، اظهار کرد: منطقه ویژه مالی فرودگاه پیغام اولین منطقه ویژه مالی پایتخت پیش از استان شدن البرز بوده و برنامه های مختلفی برای این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به ظرفیت منطقه آزاد این فرودگاه گفت: 3600 هکتار وسعت منطقه آزاد مالی فرودگاه پیغام است که در چهار فاز ساخته و به شرکت های بخش خصوصی واگذار شده است.

این مسئول شرح داد: 70 واحد در منطقه آزاد مالی فرودگاه میام در حال فعالیت هستند و به زودی 110 شرکت دیگر به آنها اضافه می گردد که با راه اندازی آنها اشتغال بیشتری در استان ایجاد می گردد.

وی ادامه داد: در فرودگاه پیغام خدماتی فراتر از احتیاج های منطقه ارائه می گردد چون که نمایندگانی از استاندارد، بانک، گمرک، پلیس، دانشگاه و ... در این منطقه حضور دارند و همین پیشبرد امور را تسهیل نموده است.

ثنا گو شرح داد: عمده فعالیت های فرودگاه در زمینه الکترونیک، تجهیزات پزشکی و دارویی، تجهیرات پتروشیمی و هایتک است.

وی با اشاره به برنامه های آینده این فرودگاه اضافه کرد: ایجاد سکوی تجارت الکترونیکی در دستور کار فرودگاه پیغام قرار گرفته است چون سیستماتیک شدن خدمات حجم مراجعه کنندگان را کاهش می دهد.

وی توضیح داد: یکی دیگر از مباحث مورد پیگیری فرودگاه پیغام، راه ابریشم است که برای تحقق آن همه دستگاه ها از جمله شرکت توزیع نیروی برق باید همکاری بیشتری داشته باشند.

این مسئول شرح داد: در حال حاضر در این منطقه نیروگاه برقی وجوددارد که می تواند برق مورد احتیاج مجموعه را فراوری کند ولی وزارت نیرو اجازه استفاده از آن را نمی دهد.

وی در انتها به رایزنی برای ایجاد هوش مصنوعی در این منطقه اطلاع داد و گفت: مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم به زودی نتیجه بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 702

به "وزارت نیرو اجازه استفاده از نیروگاه برق پیغام را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نیرو اجازه استفاده از نیروگاه برق پیغام را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید