هواپیمای جاسوسی در آسمان جوف سرنگون شد

به گزارش صبح مهریز، رسانه های جنگی یمن ویدیو های جدیدی از لحظه هدف قرار دریافت هواپیمای جنگی جاسوسی CH-4 در جبهه المرازیق در استان جوف منتشر نموده اند.

هواپیمای جاسوسی در آسمان جوف سرنگون شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در این ویدیو ها لحظه هدف قرار گفتن و سقوط این هواپیما با موشک زمین به هوای ناشناخته ثبت شده است.

همچنین عکس هایی که از لاشه این هواپیمای جاسوسی و جنگی منتشر شده است؛ این هواپیما از شهرت دنیای گسترده ای برخوردار است و همزمان قابلیت جاسوسی و بمباران دارد.

این نوع هواپیما در نوع خود منحصر به فرد است و نخستین هواپیمایی است که از چین خریداری شده است. سازندگان این هواپیما آن را از حیث قدرت باربری و کارایی پرواز در دنیا بی نظیر می دانند. قدرت و امکانات این هواپیما حتی از پهپاد MQ9 آمریکایی بیشتر است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو های مسلح یمن روز یک شنبه اعلام نموده بود که پدافند هوایی یمن یک فروند هواپیمای CH-4 ساخت چین را در حین تجاوز به حریم هوایی المرازیق در استان جوف سرنگون نموده است. وی تصریح نموده بود که حریم هوایی یمن، جای گردش نیست.

لازم به ذکر است پدافند هوایی یمن روز آدینه گذشته یک فروند هواپیمای جاسوسی جنگی Wing Loong2 ساخت چین را در آسمان نجران سرنگون کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1669

به "هواپیمای جاسوسی در آسمان جوف سرنگون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای جاسوسی در آسمان جوف سرنگون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید