محله های خوب تورنتو

به گزارش صبح مهریز، برای انتخاب یک محله خوب برای زندگی فاکتورهای متفاوتی وجود دارد که باتوجه به الویت های شما برای زندگی این فاکتور ها معین می گردد مانند نزدیک بودن به مترو و وسایل حمل و نقل عمومی ، طبیعت زیبا، سرگرمی ها، مراکز خرید و.... در ادامه ما تعدادی از محله های خوب تورنتو را باتوجه به به فاکتور های ذکر شده برای شما نام می بریم که اگر شما قصد مهاجرت به این شهر را داشتید بتوانید راحت تر محل زندگی خود را انتخاب کنید.

محله های خوب تورنتو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

  • محله Yonge and Eglinton

باتوجه به اینکه این منطقه در دو سال گذشته دچار رونق توسعه شده است، اما از قبل نیز یک مکان محبوب در شهر بوده است. این محله علاوه بر داشتن کافه های مشهور بسیار در خیابان های خود دارای مکان های دیگری که شما احتیاج دارید از جمله مراکز پزشکی، فروشگاه های مواد غذایی، بارها، مترو و رستوران های عالی نیز می باشد. بسیاری از آپارتمان های مسکونی و محل استقرار آن و نزدیک بودن به ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی این مکان را به یکی از مکان های مناسب برای زندگی در تورنتو تبدیل نموده است.

  • محله Church and Wellesley

Church and Wellesley یک محله محبوب در تورنتو است. اگر شما به دنبال شلوغی هستید این محله برای شما مناسب است چون این محله در مرکز شهر قراردارد و با توجه به امکانات در دسترسی که دارد شما دیگر احتیاج به ماشین شخصی خود برای تردد در این محله نخواهید داشت. این محله که جزوه محله های قدیمی این شهر میباشد دارای قدمت و تاریخ زیادی است. در تابستان ها میتواند در رژه ها، کارناوال ها، مهمانی ها و جشن های این محله شرکت کنید.

  • محله The Harbourfront

The Harbourfront یکی از محله های زیبای تورنتو است که در مجاورت دریاچه قراردارد و برای کسانی که علاقه به پیاده روی دارند محله مناسبی میباشد تا در اطراف دریاچه قدم بزنند و از سرگرمی های موجود در اطراف آن از جمله چرخ فلک قدیمی و عظیم آن ، تئاتر ، گالری ، شهربازی بچه ها ، رستوران ها و کافه ها استفاده نمایند و لذت ببرند. این منطقه دارای عظیمترین سالن های کنسرت و استادیوم های بیس بال نیز میباشد. همچنین این محله به ایستگاه راه آهن و فرودگاه نزدیک است و شما میتوانید به راحتی با هواپیما و قطار سفر کنید.

  • محله Liberty Village

محله Village Liberty پر است از افراد خلاق جوان که در تورنتو کار می نمایند این محله فوق العاده زیبا و مدرن که دارای معماری بسیار خوبی میباشد متاسفانه فضای سبز عظیم و عظیمی ندارد و شما برای رفتن به یک پارک کوچک میتوانید به پارک دهکده لیبرتی در نزدیکی خیابان کینگ استر وست و خیابان استراچان بروید. این محله باتوجه به اینکه از ایستگاه مترو دور است اما به ایستگاه اتوبوس نزدیک میباشد.

  • محله Cabbagetown

Cabbagetown که از یکی از فقیرنشین ترین مناطق تورنتو به یکی از منحصر به فرد ترین و جالب ترین مناطق این شهر تبدیل شده است. این محله دارای بازار عظیمی از میوه های تازه کشاورزان است که شما می توانید میوه و سبزیجات خود را از آنجا تهیه کنید. همچنین دارای جشنواره های محلی بسیار است که این فرصت را به شما می دهد که با افرادی که در یک محله زندگی می کنید آشنا شوید و دوستان جدیدی پیدا کنید. یک نقاشی معروف نیز در این محله هست که به قول افراد آن منطقه یک نقاشی با انرژی مثبت است.

  • محله The Annex

the annex یک محله دانشجویی و قدیمی است این بدان معناست که شما گزینه های غذایی ارزان زیادی در اطراف خود دارید ، کافه هایی با غذاهای عالی و نوشیدنی عالی در مرکز شهر ، خانه های این محله نیز بسیار زیبا است. همچنین این محله دارای کنسرت راک ، سینما و موزه هنر و.... است.

  • محله Kensington Market

این محله دارای خانه های منحصر به فرد و زرق و برق داری است و وسایل نقلیه عمومی در اطراف آن کمتر یافت میشود و باید یا پیاده روی کنید یا از ماشین شخصی خود بهره ببرید. همچنین در این محله رستوران ها با غذاهای خوشمزه ، مغازه و بازارهای چینی ها با قیمت های ارزان و کافه های مجلل و بازار میوه و سبزیجات نیز یافت میشود.

  • محله Queen St. West

Queen St. West یکی از جالب ترین محله های تورنتو است و یکی سرگرم نماینده ترین خیابان ها برای پیاده روی را دارد که شما می توانید بعضی از بهترین خریدهایتان در فروشگاه هایی با هر سبک و مد را در این محله انجام دهید، و در بعضی از کافه های معروف آن نوشیدنی بنوشید و در هنگام پیاده روی در این خیابان یک غذای عالی بخورید.

  • محله Yorkville

Yorkville یکی از محله های گران و پولدارنشین تورنتو است. این محله به مناطق سرگرم نماینده تورنتو بسیار نزدیک است و دارای کافه ها و رستوران های معروفی نیز میباشد.

  • محله The Beaches

این محله برای کسانی که دوست دارند که کنار آب زندگی نمایند بسیار مناسب است این محله که دارای آرامش زیادی میباشد خانه های ارزان تری نسبت به مناطق دیگر تورنتو دارد چون مقداری از شهر فاصله دارد اما دارای خیابان های زیبا همراه با کافه رستوران های خوب میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از موسسه مهاجرتی خبرنگاران با شماره های 021-22226480 تماس حاصل فرمائید و یا از مشاوره آنلاین رایگان خبرنگاران بهره مند شوید.

منبع: اینترنت
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1228

به "محله های خوب تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله های خوب تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید