بازسازی ساختمان: احتیاج به اعتبار 800 تا هزار میلیارد تومانی برای بازسازی و بهسازی خورهای بندرعباس

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران/هرمزگان شهردار بندرعباس گفت: در بارندگی چند روز گذشته در شهر بندرعباس به دیواره های خورها خسارت وارد شده است.

بازسازی ساختمان: احتیاج به اعتبار 800 تا هزار میلیارد تومانی برای بازسازی و بهسازی خورهای بندرعباس

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی نوبانی بامداد امروز (16 دی ماه)در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان که با حضور وزیر نیرو، معاون استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید، بیان نمود: شهرداری بندرعباس قبل از بارندگی، چند روز گذشته عملیات لایروبی خورها و پاکسازی کانال ها را در دستور کار خود قرار داد و تمام نیروهای شهرداری در شهر بندرعباس به صورت آماده باش کامل در آمدند.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: با توجه به آبگرفتگی در سطح شهر، برخی از خیابان ها نشستی داشته و یکسری خسارت های جزیی به شهر وارد شده که قابل کنترل بود و می طلبد که برای رفع کردن این مشکل همه دستگاه ها کمک گر مجموعه شهرداری باشند.

نوبانی توضیح داد: در این بارندگی به حدود 150 واحد مسکونی در بافت های فرسوده خسارت وارد و سقف ها و دیوارهای آنها مشکل ساز شده است که باید بازسازی و بازسازی این منازل با همراهی و مشارکت دستگاه های مربوطه و خیرین صورت گیرد.

این مقام مسئول عنوان نمود: بالغ بر 800 تا هزار میلیارد تومان برای خسارت وارده بر خورها و بعلاوه احداث بدنه سازی و کف سازی و بهسازی خورها احتیاج است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2036

به "بازسازی ساختمان: احتیاج به اعتبار 800 تا هزار میلیارد تومانی برای بازسازی و بهسازی خورهای بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: احتیاج به اعتبار 800 تا هزار میلیارد تومانی برای بازسازی و بهسازی خورهای بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید