نظام نامه پایگاه های میراث ملی و جهانی ابلاغ شد

به گزارش صبح مهریز، مدیرکل پایگاه های میراث ملی و جهانی از ابلاغ نظام نامه پایگاه ها به تمام واحدهای ستادی وزارت، ادارات کل استان ها و مدیران پایگاه های میراث فرهنگی اطلاع داد.

نظام نامه پایگاه های میراث ملی و جهانی ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران، رضاسامه در این باره گفت: نظر به اهمیت و ضرورت تبیین نظام مدیریت حوزه پایگاه ها و با هدف ارتقاء کمی و کیفی، اتخاذ رویکرد تازه همراه با نوآوری، تفویض اختیار، نظارت کارآمد، افزایش انسجام درون سازمانی و ایجاد ساختار یکپارچه، نظام نامه پایگاه های میراث ملی و جهانی به عنوان مرجع اصلی برنامه ریزی و اقدام در تمام حوزه های مدیریتی ابلاغ شد.

بعضی از رئوس نظام نامه نیز شامل تعاریف پایه و سطح بندی پایگاه های میراث فرهنگی، منظره، اهداف، راهبردها و ساختار مدیریتی پایگاه ها شامل نظام اداری، نظام مدیریتی، نظام مالی و اعتبارات و نظام حقوقی می گردد.

او اضافه نمود: جزئیات کامل وظایف و اختیارات مسؤولان ستادی وزارت، اداره کل استان ها و مدیران پایگاه های میراث ملی و جهانی در چارچوب این نظام نامه معین شده است.

مدیرکل پایگاه های میراث ملی و جهانی اعلام کرد: این نظام نامه حاصل کوشش کارشناسانه اداره کل پایگاه های میراث ملی و جهانی براساس خرد جمعی بعضی صاحبنظران و مدیران پایگاه ها و بهره مندی از تجربیات گذشته، پس از دریافت مشورت با ادارات کل استانی و آنالیز در شورای مدیران معاونت میراث فرهنگی به تائید قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور رسیده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2212

به "نظام نامه پایگاه های میراث ملی و جهانی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام نامه پایگاه های میراث ملی و جهانی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید