سومین نسخه ی بتای عمومی از سیستم عامل watchOS 7 منتشر شد

به گزارش صبح مهریز، اپل سومین نسخه ی بتا از سیستم عامل watchOS 7 را منتشر کرد. اکنون توسعه دهندگان و کسانی که در برنامه دریافت نسخه های بتای عمومی ثبت نام نموده اند، می توانند که این نسخه جدید را بر روی ساعت هوشمند خود نصب نمایند.

سومین نسخه ی بتای عمومی از سیستم عامل watchOS 7 منتشر شد

از پروفایل ما best canada tours دیدن نمایید.

بعد از منتشر شدن ششمین نسخه ی بتا از سیستم عامل های iOS 14، iPadOS 14 و tvOS 14، اپل سومین نسخه بتا از سیستم عامل ساعت هوشمند خود یعنی watchOS 7 را منتشر کرد.

این نسخه جدید، یک هفته بعد از دومین نسخه بتای این سیستم عامل که اپل آن را در تاریخ 20 آگوست (30 مرداد ماه) عرضه نموده بود، منتشر شد.

بعد از منتشر شدن نسخه های بتای عمومی از سیستم عامل دستگاه های مختلف، اکنون شاهد منتشر شدن نسخه بتای عمومی جدیدی برای آخرین دستگاه اپل یعنی اپل واچ هستیم. اپل به روزرسانی های نسخه های بتای عمومی مربوط به این ساعت هوشمند را نسبت به سایر دستگاه های خود، به صورت آهسته تری منتشر می نماید.

با وجود اینکه سیستم عامل مخصوص توسعه دهندگان این پوشیدنی هوشمند، در نسخه ششم بتا واقع شده است، اپل به تازگی سومین نسخه بتای عمومی را برای اپل واچ منتشر نموده است. علاوه بر این، منتشر شدن نسخه های بتای عمومی برای این ساعت هوشمند در مقایسه با دیگر دستگاه های ساخت این شرکت مانند آیفون و آیپد، با سرعت کمتری صورت می گیرد.

نسخه نهایی watchOS 7 که هم زمان با دیگر سیستم عامل های اپل مانند iOS 14 و iPadOS 14 در پاییز سال جاری به صورت نهایی و عمومی عرضه خواهد شد، شامل تغییراتی مانند قابلیت های جدید برای آنالیز کیفیت خواب کاربر است. همچنین ویژگی هایی مانند نمایش دادن نوتیفیکیشن هشدار در زمان قرارگیری در معرض صدای بیش از حد بلند برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سیستم شنوایی، در این نسخه جدید قرار داده شده است.

اپل در این نسخه جدید، قابلیت های جدیدی را هم برای هواداران ورزش در نظر گرفته است. با توجه به همه گیری بیماری کووید 19 و توصیه به شستن مکرر دست ها حداقل به مدت 20 ثانیه، ویژگی جدیدی به اپل واچ اضافه شده است که در زمان شستشوی دست با اندازه گیری زمان شستشو، به کاربران در انجام صحیح این کار به مدت مشخص یاری می نماید. در نهایت شاهد بعضی بهبود ها در دستیار صوتی اپل یعنی سیری و اپ Maps هستیم.

  • قابلیت اندازه گیری فشار خون به اپل واچ می آید

قبل از اینکه قصد داشته باشید تا نسخه های بتا را بر روی اپل واچ خود نصب کنید، باید بگوییم که برای نصب این نسخه ها بر روی ساعت هوشمند خود باید بسیار احتیاط کنید. چون که در صورت مشکل نمی توانید که به نسخه قبلی سیستم عامل اپل واچ برگردید. البته همانند قبل توصیه می کنیم که تنها نسخه های بتا از این سیستم عامل ها را بر روی دستگاه هایی نصب کنید که به طور روزانه از آن ها استفاده نمی کنید.

سیستم عامل های بتا به طور معمول دارای باگ هایی هستند که ممکن است منجر به از دست دادن اطلاعات یا اتفاق های دیگری شوند. با این وجود، اگر قصد دارید که در برنامه ی دریافت سیستم عامل های بتا ثبت نام کنید می توانید که با رفتن به این قسمت از سایت اپل، این کار را انجام دهید.

  • وجود سنسور سنجش اکسیژن خون در اپل واچ سری 6 تأیید شد

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1214

به "سومین نسخه ی بتای عمومی از سیستم عامل watchOS 7 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین نسخه ی بتای عمومی از سیستم عامل watchOS 7 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید