نسخه نو واتساپ حریم خصوص را بهبود می بخشد

به گزارش صبح مهریز، در آخرین نسخه بتای 22.5.0.71 واتساپ، این شرکت پس از شکایت بعضی کاربران نوار رسانه افقی را مجدد بازگردانده است.

نسخه نو واتساپ حریم خصوص را بهبود می بخشد

به گزارش خبرنگاران، واتساپ در حال کار بر روی بعضی ویژگی های نو است؛ این پیغام رسان در آخرین نسخه بتای این نرم افزار تغییراتی در برنامه دوربین داخلی ایجاد می نماید و بعلاوه به اصلاح بعضی عملکرد ها می پردازد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نوار رسانه افقی با دکمه نوی جایگزین شده است که با انتخاب این دکمه درست مانند برنامه اصلی دوربین آیفون مستقیما وارد گالری خواهیم شد.

با این تغییر، کاربران در هنگام عکس برداری از حریم خصوصی بیشتری برخوردار هستند، زیرا در حال حاضر کاربران می توانند به طور تصادفی انگشت خود را به سمت بالا بکشند و حداقل شش تصویر شخصی خود را نشان دهند. این بروزرسانی از این اتفاق جلوگیری می نماید. نماد دوربین نیز در نسخه iOS واتساپ دارای طراحی نوی خواهد بود. این تغییرات در حال حاضر برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس است، بنابراین اگر یک آزمایش کننده عمومی بتا هستید، می توانید از همین الان این ویژگی ها را آنالیز کنید.

هفته گذشته، WABetaInfo بعلاوه اظهار داشت که واتساپ در حال توسعه یک نمای کپشن بازطراحی شده است که فهرستی از گیرندگان انتخاب شده را به کاربران نشان می دهد. در بروزرسانی های آینده این نرم افزار امکان آپلود رسانه را نیز در قسمت status واتساپ اضافه خواهد نمود. برخلاف بهینه سازی های دوربین داخلی، ویژگی آپلود رسانه در status واتساپ هنوز در دست توسعه است و در نسخه بتا در دسترس نمی باشد.

منبع: 9to5mac

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2083

به "نسخه نو واتساپ حریم خصوص را بهبود می بخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نو واتساپ حریم خصوص را بهبود می بخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید