خدمت سربازی یک نقطه عطف و فصل نوین در زندگی هر شخص است

به گزارش صبح مهریز، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در آیین استقبال از سربازان وظیفه نو الورود این منطقه پدافندی، گفت: هر انسانی باید سعی کند در هر مقطعی از زندگی خود و در هر جایگاهی، برترین نقش را ایفا نماید.

خدمت سربازی یک نقطه عطف و فصل نوین در زندگی هر شخص است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی (شهید نصر اصفهانی) انجام خودجوش وظایف را نتیجه داشتن التزام عملی اسم کرد و گفت: این ویژگی نه تنها در طول خدمت بلکه در هر صندلی و نقشی که در زندگی به انسان محول می گردد باید جاری و ساری باشد .

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی، التزام عملی را انجام شایسته وظیفه، همراه با اعتقاد قلبی به آن دانست و اضافه نمود: اگر در آینده با توجه به صندلیی که در آن قرار می گیرید یک جنگ افزار در اختیار شما نهاده شد، التزام عملی به این معناست که همانند مال خود از آن نگه داری کنید .

وی در ادامه، کوشش برای برترین ایفای نقش در زندگی را یکی دیگر از نکات مهم در زندگی قلمداد کرد و گفت: هر انسانی در زندگی خود در موقعیت های مختلفی قرار می گیرد و به تبع آن، وظایف مختلفی بر عهده او قرار می گیرد ولی مهم این است که بتواند در هر صندلیی، برترین نقش را ایفا نماید .

سرتیپ دوم حدادی با بیان اینکه خدمت مقدس سربازی یک نقطه عطف و فصل نوین در زندگی هر شخص است، خاطر نشان کرد: در کنار سختی هایی که در این دوران است برکاتی هم هست که صبر در برابر ناملایمات زندگی، تقویت قدرت عزم و اراده تنها بخشی از آن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1745

به "خدمت سربازی یک نقطه عطف و فصل نوین در زندگی هر شخص است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت سربازی یک نقطه عطف و فصل نوین در زندگی هر شخص است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید