توافق های اولیه با شهردار برای احداث کارخانه نوآوری در حاشیه شهر مشهد صورت گرفت

به گزارش صبح مهریز، رئیس کمیسیون مالی شورای شهر مشهد گفت: توافق های اولیه با شهردار برای ایجاد اولین مجموعه کارآفرینی در قالب کارخانه نوآوری در بلوار دوم طبرسی مشهد اجرا شده است.

توافق های اولیه با شهردار برای احداث کارخانه نوآوری در حاشیه شهر مشهد صورت گرفت

مجید دبیریان، رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر مشهد در تبادل نظر با خبرنگار استان های خبرنگاران با اشاره به اینکه در جهان مرسوم است که برای توسعه در حوزه های مختلف به کارآفرینی و فعالیت شرکت های دانش بنیان توجه ویژه ای گردد، گفت: ما هم در شورای شهر به این نتیجه رسیدیم که برای توسعه شهر مشهد باید در حمایت از جوانان و اشتغال زایی برای ارتقای شرایط حاشیه شهر و نقاط کم برخوردار به موضوع کارآفرینی توجه ویژه ای داشته باشیم.

دبیریان بیان نمود: در 2 ماهی که از شروع به کار شورای ششم گذشت، نگاه ویژه ای در تعامل با شرکت های کارآفرینی داشته ایم. ظرفیت کارخانه نوآوری و فناوری در مشهد وجود دارد که در آن شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان مستقر شده و از حداقل خدمات حمایتی شهرداری برخوردار هستند.

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نگاه ما این است که در مرحله اول تعاملی، بتوانیم امکانات حداکثری به این کارآفرینان ارائه دهیم.

وی از احداث کارخانه نوآوری و فناوری در یکی از نقاط حاشیه شهر مشهد اطلاع داد و گفت: طی مذاکراتی که با شهردار مشهد داشتیم، توافق های اولیه برای ایجاد اولین مجموعه کارآفرینی در بلوار دوم طبرسی مشهد اجرا شده، جانمایی پیشنهادی اجرا شده و منتظریم تا کارشناسان نظرات خود را مطرح نمایند.

در فیلم زیر، مشروح این تبادل نظر را مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1905

به "توافق های اولیه با شهردار برای احداث کارخانه نوآوری در حاشیه شهر مشهد صورت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق های اولیه با شهردار برای احداث کارخانه نوآوری در حاشیه شهر مشهد صورت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید