بچه ها قربانیان خشونت مسلحانه در آمریکا

به گزارش صبح مهریز، خبرگزاری خبرنگاران- خشونت های مسلحانه در امسال در آمریکا باعث کشته شدن بیش از 1400 نوجوان و کودک شده است.

بچه ها قربانیان خشونت مسلحانه در آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از رویترز، داده های منتشر شده نشان می دهد بیش از 1400 کودک و نوجوان در خشونت های مسلحانه در امسال در آمریکا جان خود را از دست دادند.

در گزارش رویترز آمده است براساس آخرین داده های منتشر شده از سوی آرشیو خشونت با اسلحه خشونت های مسلحانه در امسال باعث کشته شدن بیش از 1400 نوجوان و کودک آمریکایی شده است که این نشان دهنده وضع وخیم استفاده از سلاح در این کشور است.

آرشیو خشونت با اسلحه بیان کرد تا روز یکشنبه، 1410 نوجوان و کودک زیر 17 سال در امسال در آمریکا بر اثر تیراندازی کشته شدند. این آمار برای سال گذشته 1375 نفر و برای سال 2019، 991 نفر بود که نشان دهنده افزایش قابل توجهی است.

امسال بیش از 41000 نفر در سراسر آمریکا بر اثر تیراندازی کشته شدند. این آمار نشان می دهد سال 2021 احتمالاً به لحاظ خشونت های مسلحانه در آمریکا در 20 سال گذشته بی سابقه است.

نرخ جرائم مسلحانه در آمریکا برای چندین سال بالاترین از سطح جهانی است. افزایش مرگ و میر ناشی از خشونت با اسلحه، این مسئله را به یکی از جدی ترین مسائل حقوق بشری در آمریکا تبدیل نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1938

به "بچه ها قربانیان خشونت مسلحانه در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها قربانیان خشونت مسلحانه در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید