برنامه های درسی دانش آموزان هرمزگانی از شبکه خلیج فارس پخش می گردد

به گزارش صبح مهریز، معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش هرمزگان گفت: پخش کلاس های آموزشی دانش آموزان این استان از امروز بیستم اسفندماه از شبکه استانی خلیج فارس شروع می گردد.

برنامه های درسی دانش آموزان هرمزگانی از شبکه خلیج فارس پخش می گردد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، محمد قویدل اضافه نمود: در مجموع 28 برنامه آموزشی مربوط به همه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه با مدت زمان 20 دقیقه توسط مدرسان هرمزگانی فراوری و پخش خواهد شد.

وی اظهار داشت: سه شنبه 20 اسفند ساعت 11 کلاس آموزشی پایه ششم ابتدایی درس ریاضی و ساعت 11 و 20 دقیقه پایه نهم درس علوم تجربی هرکدام به مدت 20 دقیقه پخش می گردد.

معاون آموزش وپرورش هرمزگان اظهار کرد: پخش این برنامه ها در راستای جبران ساعت آموزشی دانش آموزان در تعطیلات اضطراری فعلی و با توجه به سرفصل های درسی اسفندماه تهیه شده است.

قویدل گفت: آموزش به وسیله سامانه همگام و پورتال گروه های آموزشی، شبکه های اجتماعی ایمن و آموزش های برخط توسط همکاران آموزشی در مدارس سراسر استان و کارشناسان در حال انجام هست.

وی با قدردانی از مدیریت صداوسیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: آموزش هیچ گاه تعطیل نمی گردد و از اولیا دانش آموزان خواستاریم فرزندان خود را برای استفاده از این برنامه های آموزشی ترغیب کنند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاه های کشور ازجمله استان هرمزگان تا سرانجام امسال تعطیل است.

ویروس کرونا که رسماً کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا به امروز به بیش از یک صد کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز اظهار داشت: تا این لحظه تست کرونای 52 نفر در استان مثبت بوده که 33 نفر ترخیص و 6 نفر فوت شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 857

به "برنامه های درسی دانش آموزان هرمزگانی از شبکه خلیج فارس پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های درسی دانش آموزان هرمزگانی از شبکه خلیج فارس پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید