تور ارزان قطر: مقررات نو سفر به کشور قطر اعلام شد

به گزارش صبح مهریز، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، مقررات نو سفر به کشور قطر اعلام شد.

تور ارزان قطر: مقررات نو سفر به کشور قطر اعلام شد

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

مقررات تازه سفر به کشور قطر و رعایت پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از توسعه ویروس کرونا (بیماری کووید -19) اعلام شد: بر این اساس مسافران با ملیت یا اقامت قطر و مسافران دارای ویزا می توانند با شرایط تازه از کشور ایران به کشور قطر سفر نمایند.

این مقررات در آذر 1400 وضع شده بنابراین مقررات و شرایط گذشته در آن بروزرسانی شده است. طبق این مقررات همه مسافران بالای 12 سال در پروازهای ورودی به قطر می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. فهرست مراکز تأیید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی نیز در لینک http://health.behdasht.gov درج شده است.

برای مسافران دارای ملیت و اقامت قطر که کارت واکسیناسیون ندارند؛ انجام تست PCR قبل از پرواز و 7 روز قرنطینه خانگی الزامی است. بعلاوه مسافران دارای ملیت و اقامت قطر دارای کارت واکسیناسیون که از آخرین نوبت واکسن جانسون یا فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا یا سینوفارم یا اسپوتنیک 14 روز گذشته باشد، از انجام تست PCR قبل از پرواز و قرنطینه خانگی معاف خواهند بود. اما تست آنتی بادی برای مسافران دارای کارت واکسن سینوفارم یا اسپوتنیک الزامی است.

مسافران قبل از پرواز می بایست خود را در لینک https://www.ehteraz.gov.qa به صورت online ثبت نام نموده و کپی از تاییدیه نهایی را به همراه داشته باشند. این مقررات شامل مسافران دارای ملیت و اقامت قطر نمی گردد.

تکمیل فرم تعهدنامه در این لینک https://covid19.moph.gov.qa/EN/travel-and-return-policy/pages/defaultaspx برای مسافرانی که دارای کارت واکسیناسیون نیستند، الزامی است. برای اطلاعات بیشتر و مقررات به روز کشور قطر می توانید از این لینک بهره ببرید.

مسافران دارای ویزا می توانند با پاسپورت دارای اعتبار حداقل 6 ماهه، بیمه مسافرت پزشکی، بلیت رفت و برگشت حداکثر 3 ماهه و کارت واکسیناسیون جانسون یا فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا یا سینوفارم یا اسپوتنیک که از آخرین نوبت آن 14 روز گذشته باشد، به کشور قطر سفر نمایند. تست آنتی بادی برای مسافران دارای کارت واکسن سینوفارم یا اسپوتنیک الزامی است. انجام تست PCR و تاییدیه از https://www.ehteraz.gov.qa نیز برای این مسافران قبل از انجام سفر الزامی است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1914

به "تور ارزان قطر: مقررات نو سفر به کشور قطر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: مقررات نو سفر به کشور قطر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید