امور فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه ایلام به بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی موکول شد

به گزارش صبح مهریز، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد که انجام امورات مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان به دلیل پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، به بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی موکول می شود.

امور فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه ایلام به بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی موکول شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، کلاس های آموزشی دانشگاه ها برگزار نمی شوند، دانشگاه ها اقدام به برگزاری این کلاس ها به صورت مجازی کرده اند.

بر همین اساس، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای، جزئیات برگزاری این کلاس ها و نحوه فعالیت های آموزشی دانشگاه را اعلام کرده است.

در این اطلاعیه آمده است که با توجه به اطلاعیه های ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی، تمامی دروس این دانشگاه به صورت الکترونیکی ارائه می شود. همچنین، اعضای هیأت علمی و نیز مدرسین مدعو لازم است، ضمن همکاری با حوزه IT دانشگاه، همه ابزار و ابتکارات خود را به کار گیرند تا در امر آموزش به صورت الکترونیکی خللی وارد نشود. در این خصوص لازم است با درک محدودیت ها و مسائل دانشجویان با اتخاذ شیوه ها و تدابیر مختلف، بازدهی کلاس ها را به حداکثر ممکن برسانند. در حال حاضر تمام روش های آموزش غیرحضوری و نرم افزار های لازم در سامانه آموزش الکترونیکی سایت اصلی دانشگاه قرار داده شده است.

طبق این اطلاعیه، تمامی اعضای هیأت علمی و مدرسان مدعو موظفند بر اساس برنامه های هفتگی خود، دروس مربوطه را از طریق آموزش الکترونیکی ارائه دهند. دانشجویان نیز می توانند با مراجعه به سامانه آموزش الکترونیکی، فایل های مربوط به دروس خود را دانلود کرده و مورد مطالعه قرار دهند و در صورت مواجهه با هر نوع مسئله ای از طریق سامانه آن را پی گیری کنند.

بیشتر بخوانید:

  • امکان حذف درس و ترم تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه رازی فراهم است

دانشجویانی که تمایل به حذف یک یا دو درس و یا حذف ترم دارند، می توانند از طریق سامانه گلستان به آموزش دانشکده خود اعلام کنند. لازم به ذکر است که عواقب این موضوع بر عهده خود دانشجو است. دانشجویان متقاضی مهمانی نیز در صورت موافقت دانشگاه مقصد، می توانند درخواست خود را به دانشکده مربوطه اعلام کنند. همچنین انجام امورات مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان به بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی موکول می شود.

همچنین، دانشجویانی که مجوز های لازم برای دفاع از انتها نامه خود را قبلا دریافت کرده اند، می توانند از طریق سامانه گلستان درخواست خود را به حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه کنند تا شرایط دفاعیه آن ها به صورت مجازی فراهم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 930

به "امور فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه ایلام به بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امور فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه ایلام به بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید