بررسی میدانی مسائل 7 واحد تولیدی شرق گلستان

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران/گلستان با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان، مسائل واحدهای تولیدی رامیان و خان ببین بررسی شد.

بررسی میدانی مسائل 7 واحد تولیدی شرق گلستان

رییس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه تلاش ها برای برداشتن موانع از سر راه تولید در استان از هفت واحد تولیدی در رامیان و خان ببین بازدید به عمل آمد.

حیدر آسیابی در این خصوص گفت: پس از بازدید از این واحدها در نشست با تولیدکنندگان مسائل آنان شنیده شد.

وی افزود: مسائل کارگری و بانکی و تامین مواد اولیه از جمله مسائل طرح شده از طریق تولیدکنندگان در این جلسه بود.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: قرار شد رئیس دادگاه بخش خان ببین مسائل کارگری را در نشست با رئیس اداره کار این شهرستان بررسی و چاره جویی کنند. در مورد مسائل بانکی بعضی از واحدهای تولیدی هم در سلسله نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بانک ها، حل آن پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دادگستری گلستان، آسیابی ادامه داد: برای حل مشکل تامین مواد اولیه کارخانه های قند و خوراک دام شهرک صنعتی رامیان هم به صورت ویژه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان ورود می کنیم تا در خط تولید این کارخانه ها وقفه نیفتد.

رییس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از واحدتولیدی رب گوجه فرنگی دلند و واحد تولیدی-صنعتی دلندالکتریک از مالک این دو واحد تولیدی پیروز استان برای ایجاد اشتغال پایدار تقدیر کرد و گفت: بیش از 300 نفر از کارگران شرکت دلند الکتریک را بانوان تشکیل می دهند که در نوع خود درخور توجه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1842

به "بررسی میدانی مسائل 7 واحد تولیدی شرق گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی میدانی مسائل 7 واحد تولیدی شرق گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید