برای حفظ جان دانشجویان، خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را تعطیل کنید

به گزارش صبح مهریز، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در پی ابتلای 8 دانشجوی خوابگاه اندیشه این دانشگاه به بیماری کووید 19، در نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خواهان تعطیلی واحد های آموزشی شد.

برای حفظ جان دانشجویان، خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را تعطیل کنید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در پی ابتلای 8 دانشجوی خوابگاه اندیشه این دانشگاه به بیماری کووید 19، در نامه ای به دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خواهان تعطیلی واحد های آموزشی شد.

متن نامه به توضیح زیر است:

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی سمنان، جناب آقای دکتر نوید دانایی؛ با سلام. باتوجه به شیوع گسترده بیماری کوید 19 بین دانشجویان دانشگاه به خصوص خوابگاه اندیشه سمنان و همچنین سایر دانشجویان دانشگاه، شورای صنفی دانشجویان جهت حفاظت از جان دانشجویان و جلوگیری از ابتلای بیشتر آنان، درخواست تعطیلی سریع تمام واحد های آموزشی و خدمات دانشجویان را تقدیم می داریم.

باتوجه به اینکه هرگونه تعلل در این زمینه می تواند منجر به فاجعه ای در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه گردد، خواهشمند است دستورات لازم را صادر فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1247

به "برای حفظ جان دانشجویان، خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را تعطیل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حفظ جان دانشجویان، خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را تعطیل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید