آغاز امتحانات مجازی دروس تخصصی و پایه در برخی مقاطع از 9 تیر

به گزارش صبح مهریز، رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از آغاز امتحانات سرانجام ترم دروس تخصصی و پایه مقاطع کارشناسی و دروس بالای 10 نفر کارشناسی ارشد از 9 تیر جاری به صورت غیرحضوری خبر داد.

آغاز امتحانات مجازی دروس تخصصی و پایه در برخی مقاطع از 9 تیر

مازیار یحیوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در بندرعباس با بیان اینکه امتحانات انتها ترم دروس تخصصی و پایه مقاطع کارشناسی و دروس بالای 10 نفر کارشناسی ارشد از 9 تیر جاری به صورت غیرحضوری برگزار می شود، مطرح کرد که دانشجویان این مقاطع می توانند از امروز پنج شنبه پنجم تیر برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

وی گفت: به دلیل اعمال تغییرات در تاریخ و زمان امتحانات، حتماً باید دانشجویان از پنجم تیر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند تا به طور دقیق از زمان امتحان آگاهی یافته و در جلسه آنلاین امتحان حاضر شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه تلفن امور شهریه در ساعات اداری جوابگوی مسائل مالی دانشجویان است، اظهار داشت: دانشجویان باید قبل از دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در امتحان، بدهی مالی نداشته باشند یا فایل مالی خبرنگارانن باز باشد تا در زمان امتحان دچار مشکل نشوند.

یحیوی با اشاره به اعلام زمان دوهفته ای برای امتحانات به خبرنگاران گفت: امتحانات از 9 تیر جاری از ساعت 8 الی 16 با توجه به زمان بندی جدید اعلام شده در کارت ورود به جلسه آزمون ادامه می یابد و تیم های پشتیبان، کارشناسان و مدیران گروه، استادان مربوط، قبل از شروع تا انتها امتحان به صورت آنلاین در پیام رسان واتساپ و تلفنی در خدمت دانشجویان هستند و شماره تلفن این افراد برای سهولت کار دانشجویان در سایت واحد دانشگاهی، قسمت اطلاعیه ها درج شده است.

رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به بیان نحوه برگزاری این آزمون ها پرداخت و افزود: سؤالات آزمون در برخی دروس تستی و در برخی نیز تشریحی خواهد بود که جزئیات آن متعاقباً از طریق سایت دانشگاه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

وی از دانشجویان خواست به پیام های ارسالی در فضای مجازی توسط افراد ناشناس توجه نکنند؛ زیرا تمام تصمیمات گرفته شده دانشگاه به طور رسمی از طرف روابط عمومی دانشگاه در سایت واحدهای دانشگاهی برای آگاهی و مطالعه دانشجویان بارگذاری می شود.

4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1111

به "آغاز امتحانات مجازی دروس تخصصی و پایه در برخی مقاطع از 9 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز امتحانات مجازی دروس تخصصی و پایه در برخی مقاطع از 9 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید