8 اصل فنگ شویی منزل برای جذب پول و ثروت

به گزارش صبح مهریز، به دست آوردن ثروت و پول در همه جای جهان یکی از مهم ترین اهداف و به جرات می توان گفت مهم ترین انگیزه برای کار و کوشش است. اما می دانستید براساس اصول فنگ شویی، نحوه دکوراسیون منزل و محل کار سبب جذب انرژی پول و ثروت در فضا می گردد. در حقیقت فنگ شویی منزل و محل کار برای کسب پول و ثروت در همه جای جهان یکی از مهم ترین کارکردهای فنگ شویی است. 8 مورد از اصول فنگ شویی منزل و محل کار برای جذب پول و ثروت در خانه یا محل کار را از سایت در مجله خبرنگاران بخوانید. در سرویس سبک زندگی همراه ما باشید.

8 اصل فنگ شویی منزل برای جذب پول و ثروت

1- برای جریان انرژی پاک یا همان چی فضا را باز کنید

در خانه اغلب افراد ثروتمند فضا باز است و انرژی پاک یا همان چی جریان دارد. فراوانی فضای باز در خانه های کوچک و جمع و جور امروزی کمی عجیب است اما واقعیت این است که اگر می خواهید یکی از مهم ترین اصول فنگ شویی منزل و محل کار برای جذب پول و ثروت را رعایت کنید باید کمی فضا را باز کنید و حواشی خانه را آزاد بگذارید. به این ترتیب انرژی پول و ثروت در خانه شما جریان پیدا می نماید. هر چه فضای بیشتری در خانه شما وجود داشته باشد انرژی چی بیشتر در خانه شما جریان پیدا می نماید.

انرژی پاک یا چی (انرژی حیاتی بی مرز برای ثروت، سلامتی، زیبایی و موفقیت) به وسیله پاکیزگی، نظم و هماهنگی و تناسب میان اشیا و رنگ ها در منزل و محل کار جریان پیدا می نماید و در نتیجه آن شادی، حال خوب، موفقیت، پول و ثروت و روشنایی روانه زندگی شما می گردد. این یک ترفند ساده برای پولدار شدن با اصول فنگ شویی منزل و محل کار است.

بیشتر بخوانید:

2- در هم ریختگی ممنوع؛ مرتب و منظم باشید

یکی دیگر از ترفندهای پولدار شدن با اصول فنگ شویی جلوگیری از به هم ریختگی و رعایت نظم و ترتیب در خانه یا محل کار است. احتمالا شما هم از شنیدن این جمله خسته شده اید: به هم ریختگی ممنوع! اما مسئله اینجاست که داشتن نظم و ترتیب و سازماندهی به اشیاء در منزل و محل کار برای جذب پول و ثروت و موفقیت یک حقیقت است. اگر یک خانه منظم نداشته باشید سریع دست به کار شوید. هر آیتمی در خانه شما باید فضای مخصوص به خودش را داشته باشد، مهم نیست که این فضا چقدر کوچک است، هر چیزی باید در سر جای خودش باشد.

این مسئله یاری می نماید تا انرژی پاک و قوی در خانه یا محل کار شما راه خودش را پیدا نموده و جریان یابد. به این مسئله با دقت و جزییات فکر کنید و برترین آرایش و نظم و ترتیب را برای وسایل منزل و محل کارتان در نظر بگیرید. افراد ثروتمند ساعت ها دنبال چیزی نمی گردند و سریع هر چه را که می خواهند پیدا می نمایند، این مسئله فقط در خصوص پول و ثروت حکم نمی نماید بلکه در پیدا کردن وسایل شخصی در منزل شان هم صادق است. چرا؟ دلیلش ساده است. وقت تلف کردن برای پیدا کردن هر چیزی در یک محیط نامنظم ناامید نماینده است و از نظر روحی و جسمی سبب فرسودگی می گردد.

3- از رنگ مخصوص ثروت در فنگ شویی منزل و محل کار بهره ببرید

یکی از جالب ترین روش های پولدار شدن با اصول فنگ شویی استفاده از رنگ های ثروت آور است. می دانید در اصول فنگ شویی منزل و محل کار موثرترین رنگ در جذب پول و ثروت کدام است؟ طلایی!

رنگ طلایی را در تمام آیتم های دکوری مثل آینه ها، دسته مبلمان، پایه لامپ و لوستر، میز و سینی و سایر موارد به کار ببرید. البته این مهم است که از نظر عاطفی هم با این رنگ ارتباط برقرار کنید، نه این که رنگ طلایی را دوست نداشته باشید و فقط به خاطر جذب پول و ثروت وجود این رنگ را در اطراف تان تحمل کنید.

بیشتر بخوانید:

4- گل و گیاه و عناصر چوبی

طبیعت و عناصر طبیعی یکی از مهم ترین المان ها و مانیفست های بدون محدودیت برای پولدار شدن در اصول فنگ شویی هستند. برای جذب انرژی پاک و با کیفیت از عناصر چوب طبیعی و البته گل و گیاه طبیعی شاداب و تازه بهره ببرید. قسمت های شرق، جنوب شرقی و جنوب منزل یا محل کار برترین مکان ها برای قرار دادن عناصر چوبی و گل و گیاه هستند.

5- آب روان ثروت است

ارتباط انرژی آب با عناصر ثروت و پول امری بدیهی است و در بسیاری از فرهنگ های باستانی وجود دارد. در حقیقت آب روان یکی دیگر از روش های پولدار شدن با اصول فنگ شویی است. اگر در منزل پاسیو یا آبشار مصنوعی دکوری با آب طبیعی ندارید بهتر است از دکوری های چوبی که با جریان برق آب روان در آن ها جاری است تهیه کنید و در یکی از برترین گوشه های منزل (بیرون یا داخل منزل) از نظر اصول فنگ شویی برای جذب پول و ثروت بگذارید.

بیشتر بخوانید: 32 نکته مهم قانون جذب برای رسیدن به ثروت و خوشبختی و عشق

6- کریستال؛ یکی از برترین منابع انرژی و ثروت

کریستال یکی از برترین منابع انرژی از نظر اصول فنگ شویی هستند که جوهر ثروت و فراوانی را از اعماق زمین برای شما به ارمغان می آورند. اگر با کریستال غریبه هستید با سنگ کوارتز روشن و بی رنگ و ترجیحا به همان شکل و شمایل طبیعی و بدون تراش دست آغاز کنید. در مجموع سه نوع سنگ کریستال کوارتز وجود دارد که در جذب انرژی بیشترین یاری را به شما می نمایند:

سنگ کوارتز pyrite که از نظر ظاهری بسیار شبیه طلاست و در حقیقت سولفید آهن است و به سنگ سلامتی هم مشهور است.

سنک کوارتز سیترین که آفتاب جامد هم مشهور است و نور خورشید را منتشر می نماید. انرژی این سنگ شادی و یقین را در شما به وجود می آورد و از قدیم الایام به اسم سنگی که سبب جریان دائمی پول در زندگی می گردد آن را در کیف پول قرار می دادند.

سنگ کوارتز آمیتیس به اسم سنگی شفابخش در درمان بیماری های روحی و جسمی و گرانبهاترین سنگ از مجموعه سنگ های کوارتز منبع بسیار خوبی برای جریان انرژی پاک در خانه است.

7- از تصاویر فنگ شویی بهره ببرید

تصاویر قدرت زیادی دارند. تصاویر می توانند انرژی خوب یا بد را در فضا جاری نمایند. برای مثال اگر نمی توانید در منزل از گل و گیاه طبیعی بهره ببرید بهتر است تصاویر گل و گیاه طبیعی را در منزل بهره ببرید. همین طور اگر نمی توانید از جریان آب جاری و لوازم دکوری که می توانند آب جاری را در فضای منزل فراهم نمایند بهره ببرید از تصاویری که در آن ها آب جاری و روان مثل چشمه یا دریا هست بهره ببرید. تابلوهای نقاشی با کیفیت بالا تاثیر فوق العاده ای روی فضای منزل شما می گذارند.

بیشتر بخوانید:

8- آینه ها را دریابید

آینه به دلایل مختلف یکی از مهم ترین اصول جذب پول و ثروت و از جمله روش های آسان پولدار شدن با فنگ شویی منزل و محل کار است. آینه منبع نور و شادی است. بهتر است از آینه هایی با قاب طلایی در دکوراسیون منزل برای جذب انرژی پول و ثروت بهره ببرید.

منبع: Know Feng SHui

نوشته های مرتبط

برترین روش های آوردن و جذب انرژی مثبت در خانه

آموزش ساخت اسلایم رنگی خامه ای و پفکی در خانه به 4 روش مختلف

انواع روش ها و نحوه تمیز کردن سیرابی در منزل با جوش شیرین، آسپرین و …

با مزایا و معایب روش آموزش مونته سوری آشنا شوید

منبع: افق کوروش
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1796

به "8 اصل فنگ شویی منزل برای جذب پول و ثروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 اصل فنگ شویی منزل برای جذب پول و ثروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید