21000 فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهر مشغول به کار می شوند

به گزارش صبح مهریز، رئیس دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش وپرورش از بکارگیری 21 هزار معلم فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهرماه 99 اطلاع داد.

21000 فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهر مشغول به کار می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین خنیفر در سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: عصر جهش در تنش و کوچ دانش آموزان به فضای مجازی را تجربه می کنیم. جهانی مجازی محدودیت را به انعطاف در آموزش تبدیل کرد و معلم ها به فضای مجازی آمدند. علی رغم چالش ها و محدودیت ها سرعت عکس العمل معلمانمان خوب بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه کرونا تهدید مهمی برای نظم و اقتصاد بود، گفت: حتی با این تفاسیر آموزش در کشور مختل نشد، اما آموزش مجازی نباید جایگزین آموزش حضوری گردد بلکه در کنار هم تعریف می شوند.

وی اضافه کرد: جهان در تصمیم گیری نسبت به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها دچار ابهام شد و هر کشوری رفتار متفاوتی داشت.

خنیفر با اشاره به پنج دلیل مهم جهان برای جلوگیری از تعطیلی مطلق مدارس و تمایل برای بازگشایی مدارس گفت: آسیب های روانی و جسمی و چاقی منجر شد به صورت جدی به بازگشایی مدارس فکر گردد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به کوشش های کشورمان برای استمرار آموزش در دوران کرونا گفت: در کمتر از چند ماه توانستیم فعالیت های آموزشی خود را در فضای مجازی به مرحله تثبیت در آوریم.

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه فرهنگیان در شرایط کرونا گفت: دانشگاه فرهنگیان از گذشته برنامه ای برای حضور آموزش در فضای مجازی نداشت و اکنون به این فضا ورود کردیم و با راه اندازی سامانه LMS منطقه ای آموزش مجازی را آغاز کردیم.

خنیفر گفت: 21 هزار نفر در مهر ماه از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می شوند و جذب مدارس کشور می شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به افتتاح موزه تربیت معلم در همدان گفت: کشوری که بیش از 200 سال تربیت معلم دارد آثار ارزشمندی دارد و امروز همدان اولین موزه تربیت معلمش افتتاح می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1209

به "21000 فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهر مشغول به کار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21000 فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از اول مهر مشغول به کار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید