15 مدل جدید و مدرن کمد دیواری

به گزارش صبح مهریز، کمد دیواری ریلی یا کشویی یک سبک جدید از کمد دیواری ها می باشد. این نوع از کمد دیواری ها جنس های متفاوتی دارند و در نقاط مختلف خانه برای مصارف مختلف ساخته می شوند.

15 مدل جدید و مدرن کمد دیواری

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - کمد دیواری معمولاً در همه خانه ها وجود دارد. در بعضی خانه ها تعداد آن بیشتر است و در بعضی کمتر. کمد دیواری در خانه های قدیمی تر معمولا از نوع کمدهایی است که درب آنها به طرف بیرون باز می شود و اصطلاحاً به آنها کمد دیواری بادبزنی می گویند. ولی برای خانه های جدیدتر و نوساز معمولاً کمد دیواری ریلی ساخته می شود که فضای کمتری را اشغال می کند و دیگر برای باز شدن درب آنها نیاز به فضایی در جلوی کمد نمی باشد.

رنگ کمد دیواری ریلی باید متناسب با رنگ دکوراسیون اتاق یا هر جایی که کمد دیواری ریلی در آنجا واقع شده است، باشد و باهم همخوانی داشته باشند. کمد دیواری ها برای جا دادن وسایل اضافه بسیار مناسب است که داخل آنها هم می تواند قفسه بندی شده باشد و هم جای آویز لباس داشته باشد. علاوه بر آن داخل بعضی از کمد دیواری های ریلی، کشو هم درست می شود و گاه نیز ترکیبی از این مدل ها می باشد.

یک مدل از کمد دیواری های ریلی، از نوع شیشه ای آن است که درب های کمد دیواری تمام شیشه می باشد. این نوع کمد دیواری ها در هرجای منزل می تواند ساخته شود و کاربردهای متفاوتی دارد. در اتاق خواب، از آینه آن برای بررسی آرایش یا برانداز کردن خودمان استفاده می شود. همچنین در خانه هایی که این مدل از کمد دیواری در فضای سالن یا جلوی درب ورودی خانه ساخته شود، اگر فضای خانه کوچک باشد، آنجا را بزرگ تر نشان می دهد.کمد دیواری ریلی یک سبک کمد دیواری مدرن و کلاسیک است که باعث زیبایی خانه می شود و اگر از نوع شیشه ای آن باشد، این زیبایی را دو برابر می کند.

علاوه بر کاربرد و زیبایی کمد دیواری ریلی، باید به جنس آن نیز توجه کرد تا در مدت استفاده از آن دچار خرابی نشود. همچنین جنس درب آنها هم می تواند مات باشد و هم براق. عمق کمد دیواری ریلی معمولا 60 سانتی متر است و این اندازه فضایی مناسب برای وسایل فراهم می کند. در زیر انواع کمدهای دیواری ریلی را مشاهده می کنید.

کابرد کمد دیواری محدود به قسمت خاصی از منزل نمی شود شما می توانید کمد دیواری اتاق خواب و اتاق مطالعه و سایر بخش های منزل خود داشته باشید و از فضا های موجود در منزل خود بهترین استفاده را کنید. شما کدامیک از انواع مدل جدید و مدرن کمد دیواری بالا را پسندیدید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: setare.com
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1402

به "15 مدل جدید و مدرن کمد دیواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مدل جدید و مدرن کمد دیواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید