کافه گردی: کافه نارنج؛ دکوراسیون رنگارنگ در محیطی دنج

به گزارش صبح مهریز، کافه نارنج، کافه ای دنج با دکوراسیون رنگارنگ و زیبا است که در یکی از پر رفت و آمدترین خیابان های کرمانشاه واقع شده است. امروز در گافه گردی خبرنگاران، سری به این کافه زدیم تا با منو و راه های دسترسی به این کافه و بعلاوه فضای رنگارنگ و دوست داشتنی آن آشنا شویم.

کافه گردی: کافه نارنج؛ دکوراسیون رنگارنگ در محیطی دنج

معرفی

در نزدیکی میدان مصدق کرمانشاه که یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین میدان های این شهر است، کافه ای دنج و زیبا با نام کافه نارنج قرار گرفته است.

از درب کوچک و چوبی آن که وارد شوید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می نماید دکوراسیون رنگارنگ این کافه است. هر یک از دیوارهای کافه با رنگ های شاد رنگ آمیزی شده و روی دیوارها تابلوهای رنگارنگ نصب شده است.

گلدان های موجود در کافه نیز در زمان حضور در این کافه، حس خوبی را به شما منتقل می نماید. در ادامه تصاویر خبرنگاران از محیط کافه را به همراه منو و راه های دسترسی به آن را مشاهده خواهید کرد.

آدرس

کافه نارنج در کرمانشاه، میدان مصدق، خیابان رو به روی اداره کار و تعاون، طبقه زیر قصر پرده ها قرار گرفته است.

موقعیت کافه نارنج روی نقشه

چی بخوریم؟

منوی کافه نارنج شامل انواع نوشیدنی گرم و سرد، شیک و گلاسه، اسموتی، آب میوه فصل، انواع چای و دم نوش، انواع کیک و انواع صبحانه مانند صبحانه انگلیسی، صبحانه سنتی و صبحانه مخصوص کافه نارنج است.

نوشیدنی گرم: اسپرسو، اسپرسو دوبل، قهوه فرانسه، قهوه ترک، شیرقهوه، آمریکانو، کافه موکا، کافه لته، کاپوچینو، کارامل ماگیاتو، آیریش کافی، آفوگاتو، هات چاکلت، شیر نسکافه

نوشیدنی سرد: فراپه کارامل، فراپه فندق، آیس کافی، آیس لته، آیس کافی کارامل

شیک و گلاسه ها: شیک موز شکلات، شیک شکلات، شیک نسکافه، شیک نوتلا، شیک کیت کت، شیک کارامل، کافه گلاسه، شکلات گلاسه

اسموتی ها: استوایی، موهیتو، ترش، لیموناد، موهیتو هندوانه

آب میوه فصل: سیب، پرتقال، هندوانه، طالبی

چای و دم نوش: چای دمی، چای لیمو عسل، چای هل و دارچین، چای زعفران، چای سبز با یاس، چای لیمو نعنا، دم نوش بهار نارنج، دم نوش به لیمو، دم نوش ترش، دم نوش گل گاو زبان - سنبل الطیب - لیمو امانی

امکانات

کافه نارنج دارای امکاناتی مانند اینترنت بیسیم، دستگاه کارت خوان، جای پارک، صبحانه، غذای بیرون بر، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و مهمانی است. ساعت کار این کافه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:30 تا 22 و آدینه ها تا 17 است. ظرفیت کافه 35 نفر است و حق سرویس نیز در این کافه دریافت می گردد.

اگر شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1958

به "کافه گردی: کافه نارنج؛ دکوراسیون رنگارنگ در محیطی دنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: کافه نارنج؛ دکوراسیون رنگارنگ در محیطی دنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید