تور ارزان ارمنستان: یک سرباز جمهوری آذربایجان در مرز با ارمنستان کشته شد

به گزارش صبح مهریز، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه ای از کشته شدن یک سرباز این کشور در مرز با ارمنستان اطلاع داد.

تور ارزان ارمنستان: یک سرباز جمهوری آذربایجان در مرز با ارمنستان کشته شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، باکو اعلام نمود که ظهر امروز سه شنبه یک سرباز این کشور در منطقه مرزی کلبجر با ارمنستان کشته شده است.

به گزارش وبگاه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در ای خصوص آمده است که این سرباز به نام نظروف آیاز آذر در حمله نیرو های ارمنستان جان خود را از دست داده است.

بیانیه مذکور در این خصوص می افزاید: در نتیجه اقدامات مربوطه یگان های ارتش (جمهوری) آذربایجان، طرف مقابل سرکوب شد. مسئولیت کامل تنش روی داده برعهده رهبری نظامی - سیاسی ارمنستان قرار گرفته است.

این در حالیست که وزارت دفاع ایروان یکشنبه هفته جاری در بیانیه ای ادعای روز شنبه جمهوری آذربایجان در مورد پرتاب نارنجک و تیراندازی به سوی نیرو های باکو را رد کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ارمنستان در این خصوص آمده بود که موضوع شلیک های اعلامی از سوی جمهوری آذربایجان با واقعیت انطباق ندارد.

به گزارش مهر، دُور تازه درگیری های نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان که از ششم مهر ماه سال گذشته شروع شده بود، در آبان ماه با میانجیگری روسیه و امضای توافق صلح میان رؤسای جمهوری روسیه و آذربایجان و بعلاوه نخست وزیر ارمنستان به خاتمه رسید.

به موجب این توافق، ارمنستان متعهد به خروج از منطقه ها اشغالی جمهوری آذربایجان شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1947

به "تور ارزان ارمنستان: یک سرباز جمهوری آذربایجان در مرز با ارمنستان کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: یک سرباز جمهوری آذربایجان در مرز با ارمنستان کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید