گیسو، قسمت دوم؛ آرامش در غیاب گیسو

به گزارش صبح مهریز، قسمت دوم سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری روز چهارشنبه 20 اسفند ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

گیسو، قسمت دوم؛ آرامش در غیاب گیسو

به گزارش خبرنگاران، در خلاصه داستان این قسمت آمده است: رضا با پیمان تماس می گیرد و از او می خواهد برای دیدن ریحانه که حال مساعدی ندارد، به ایران بازشود. از طرفی حاج یونس با یک تماس تلفنی به تاوان دادن تهدید می شود... مراسم درگذشت ریحانه درحالی برگزار می شود که پگاه نگران قرار با مسئولان بهزیستی است. قراری که سهیل به بهانه مراسم در آن شرکت نمی نماید و پگاه هم دست پاچه و مستأصل فقط می تواند خانه را به آن ها نشان بدهد و بدین ترتیب آن ها باز هم برای صحبت با سهیل بازخواهند گشت.

قبل از این که حاج یونس به مراسم برسد، با او تماس مشکوکی می گیرند و تهدید می شود که به زودی باید تاوان بدهد. در مراسم خاک سپاری پلیس مبارزه با مفاسد مالی محسن، پسر حاج یونس را دستگیر می نماید.

پی گیری حاج یونس برای آزادی محسن نه تن ها نتیجه ای ندارد، خودش هم تا حدی تهدید می شود و به او گفته می شود که در بعضی موارد پای خودش هم گیر است و به زودی او هم احضار می شود.

از طرفی پیمان برای مراسم خواهرش دیرتر از سایرین بر می شود. پدر و مادر درسا که نگران حال دخترشان هستند، خودشان را به فرودگاه می رسانند؛ اما پیمان با لوسیا می آید و می گوید که از درسا جدا شده است.

سریال گیسو در قسمت دوم کوشش می نماید تا شخصیت های مختلفش را از گوشه و کنار بر سر موضوعی واحد کنار هم آورد و بدین ترتیب هرکدام با خرده روایت ها و داستان هایشان موضوع را پی بگیرند. پیمان با همسر جدیدش و جدایی از درسا، سهیل و پگاه با ماجرای طلاق و سرپرستی بچه جدید و حاج یونس و پسرانش هم با درگیری بر سر موضوع فساد مالی که مورد آخر موضوعی است که همه را به گیسو گره می زند. اوست که با داشتن پرونده هایی که به رضا رسانده است، آتشی را روشن نموده که منجر به سوء قصدی دوباره به جانش شده است.

گیسو با ریتمی تندتر از ساخته قبلی منوچهر هادی، اما همچنان آرام و با حوصله و سر فرصت پیش می رود. در دو قسمت گذشته جز اشاره هایی به موضوع اصلی اتفاق دیگری نیفتاده است و همه چیز در کمال آرامش پیش می رود. روندی که به نظر نمی رسد، حتی گره ها و کنش های دراماتیک داستان هم در آن تاثیر چندانی بگذارد.

اما درنهایت هنوز برای قضاوت و ارزیابی سریال گیسو زود است و تا شکل دریافت آن چند قسمتی زمان ضروری است. چند قسمتی که سریال دل هیچ گاه به آن نرسید و حالا امید است که گیسو به سرنوشت دل مبتلا نشود.

منبع: فرارو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1552

به "گیسو، قسمت دوم؛ آرامش در غیاب گیسو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیسو، قسمت دوم؛ آرامش در غیاب گیسو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید