گلکسی واچ 3 پیروز به اخذ تأییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا شد

به گزارش صبح مهریز، یکی از قابلیت های جذاب گلکسی واچ 3 توانایی دریافت نوار قلب از کاربر جهت آنالیز سلامت قلب است. در خبر رونمایی از گلکسی واچ 3 تعیین شد که سامسونگ در ابتدا این قابلیت را در کره جنوبی فعال خواهد نمود و بعد از دریافت تأییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) میخواهد آن را در آمریکا هم فعال کند. گلکسی واچ 3 اکنون پیروز شده است که تأییدیه FDA را بگیرد و به دومین ساعت هوشمندی تبدیل گردد که پیروز به اخذ این گواهی شده است (اپل واچ پیروز به اخذ این گواهی در سال 2018 شده بود).

گلکسی واچ 3 پیروز به اخذ تأییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا شد

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

معاون ارشد سامسونگ، Federico Casalegno، در مراسم آنپکد گفت خرسند هستم که بگویم ما پیروز به اخذ تأییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا برای اپ ECG (مخفف Elektrokardiogramm به معنای نوار قلب) شده ایم.

تأییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا به این معنی است که از این پوشیدنی هوشمند می توان به عنوان یک گجت پزشکی استفاده کرد. البته داشتن این گواهی به معنی تأییدیه کامل به عنوان یک وسیله پزشکی نیست. تأییدیه های کامل (کلاس 3) تنها به وسایلی که ممکن است بر روی سلامتی فرد تأثیر بگذارند و بعد از گذراندن آزمایش های گسترده داده می گردد. اپ سامسونگ مانند اپ اپل واچ در دسته کلاس 2 یعنی وسایل بدون خطر برای سلامتی (مانند تست فشار خون) قرار می گیرد.

  • گلکسی Z Fold 2 معرفی گشت؛ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ

با وجود اخذ این گواهی، هنوز تعیین نیست که سامسونگ چه زمانی این اپ را در آمریکا منتشر کند. قبل از گلکسی واچ 3، ساعت هوشمند قبلی این شرکت کره ای، گلکسی واچ اکتیو 2، هم از قابلیت ECG بهره می برد اما کاربران قادر به استفاده از این ویژگی در کشور آمریکا نبودند. سامسونگ در ماه می (اردیبهشت ماه) این قابلیت را در گلکسی واچ اکتیو 2 برای کاربرانش در کره جنوبی فعال کرد اما هنوز تعیین نیست که بعد از دریافت این تأییدیه آیا سامسونگ این اپ را برای کاربران این ساعت در آمریکا عرضه خواهد نمود یا نه.

علاوه بر دریافت نوار قلب، گلکسی واچ 3 قابلیت اندازه گیری میزان اکسیژن خون و فشار خون کاربر را هم دارد.

  • ویدیو رسمی معرفی سامسونگ گلکسی واچ 3

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1169

به "گلکسی واچ 3 پیروز به اخذ تأییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 3 پیروز به اخذ تأییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید