قابلیت تازه اندروید 13؛ نمایش اندازه سلامت باتری

به گزارش صبح مهریز، اطلاع از شرایط باتری یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی های هوشمند اپل است که در حال حاضر در گوشی های اندرویدی وجود ندارد. گوگل اکنون در نسخه بتای عمومی اندروید 13 این قابلیت را ارائه نموده است.

قابلیت تازه اندروید 13؛ نمایش اندازه سلامت باتری

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، به تازگی میشال رحمان سردبیر رسانه XDA Developers اسکرین شاتی از جدیدترین نسخه عمومی Beta QPR1 اندروید 13 به اشتراک گذاشته است؛ یک نسخه میانی حاوی بعضی اخبار که گوگل به صورت دوره ای منتشر می نماید.

در تنظیمات گوشی پیکسل، داده های سلامت باتری با یک نشانگر دایره ای نمایش داده می شوند. این قسمت توضیحاتی در مورد باتری دستگاه در اختیار کاربران قرار می دهد.

افرادی که می خواهند از گوشی هوشمند خود برای مدت طولانی تری استفاده نمایند، اکنون می توانند شرایط باتری را آنالیز نمایند و متوجه شوند که آیا احتیاج به تعویض دارد یا خیر. هنوز تعیین نیست که آیا این ویژگی مختص گوشی های پیکسل گوگل خواهد بود یا سایر دستگاه های اندرویدی را شامل می گردد. این پاسخ تا زمانی که گوشی های هوشمند بیشتری به اندروید 13 مجهز شوند، تعیین نخواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که پس از ارائه اندروید 13 شاهد آن خواهیم بود، Clear Calling است. گزینه ای که ادعا می نماید با کاهش نویز پس زمینه، کیفیت تماس را بهبود می بخشد و از تماس های برقرار شده در بیشتر شبکه های تلفن همراه پشتیبانی می نماید.

این عملکرد ممکن است در آینده به وسیله تنظیمات صدا و لرزش فعال گردد. در حال حاضر تعیین نیست که آیا این ویژگی مختص گوشی های پیکسل گوگل است یا سایر گوشی های اندرویدی را نیز شامل می گردد. طبق گزارش های منتشر شده، تماس های وایفای از این قابلیت پشتیبانی نمی نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2153

به "قابلیت تازه اندروید 13؛ نمایش اندازه سلامت باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت تازه اندروید 13؛ نمایش اندازه سلامت باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید