کلوپ: شرایط لیورپول بهتر نمی شد اخراج می شدم

به گزارش صبح مهریز، کلوپ با وجود موفقیت های تیمش اعلام کرده شاگردانش هنوز هم می توانند پیشرفت کنند.

کلوپ: شرایط لیورپول بهتر نمی شد اخراج می شدم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یورگن کلوپ در مصاحبه با اسکای اسپرت گفته: ذهنیت ما تغییری نخواهد کرد. مأموریت این تیم تمام نشده و ما هم چنان برای پیشرفت و کسب موفقیت های بیش تر خواهیم جنگید. به طور مثال فصل قبل برای دومین بار به فینال اروپا رسیدیم، اما لیگ را با 1 امتیاز یا حدود 11 میلی متر اختلاف از دست دادیم. بازی فینال را در پیش رو داشتیم یا می بردیم یا می باختیم، اما می دانستیم که حتی در صورت باخت دوباره در فینال هم چیز های زیادی یاد می گیریم، مانند باخت به مادرید در فینال سال قبل.

کلوپ درباره روابط خود با بازیکنان گفت: همیشه همه جوانب خوب و بد را برای آن ها می سنجم. برای بازیکنان یک دوست هستم و وظیفه دارم به آن ها کمک کنم تا بهتر شوند؛ بنابراین باید صادق باشم و در هر شرایطی حقیقت را به آن ها بگویم. سبک مربی گری من از ابتدا تا حال با توجه به بازیکنانی که داشته ام ثابت نبوده است. چیز هایی مثل علاقه ام به دریافت سریع توپ از حریف، همیشه بوده، اما هیچ گاه بازیکنان را مجبور به اجرا یک سبک و ایده مشخص نمی کنم بلکه بر اساس توانایی آن ها سیستم تیم را طرح می کنم.

سرمربی سابق دورتموند درباره اوایل دوران حضورش در لیورپول می گوید: وقتی به لیورپول آمدم مشخص بود که باید خیلی چیز ها تغییر کند، اما زمان لازم داشتیم و یک شبه نمی شد همه کار کرد. به همین خاطر از مالکان زمان خواستم. تا آن موقع هیچ وقت از مربیگری تیمی اخراج نشده بودم، اما می دانستم که شرایط لیورپول متفاوت است و اگر نتوانم تا مدت مشخصی اوضاع را بهتر کنم، اخراج می شوم؛ بنابراین در اولین مصاحبه گفتم که بعد از 4 سال اتفاقات خوبی می افتد. این طور نبود که 4 سال زمان کافی باشد، اما حداقل زمان مورد نیاز بود. بعد از گذشت چند بازی همه مربی ها و مالکان به کار تیم ایمان داشتند دیگر هیچ کس هیچ وقت از من نپرسید چقدر زمان لازم است.

کلوپ در ادامه افزود: معمولا یک یا حتی دو روز قبل از هر بازی بازیکنان می دانند که در ترکیب اصلی هستند یا نه. هیچ وقت در هتل و قبل از بازی ترکیب را به بازیکنان نمی گویم، چون می خواهم از یکی دو روز قبل آماده باشند. قبل از فصل یک سری نکات کلی به همه می گویم. مثلا این که وقتی سه بازی در هفته داریم مجبوریم تغییرات زیادی به خصوص در هافبک و حمله داشته باشیم.

کلوپ در پایان گفت: بعد از بازی برگشت با بارسا شنیدم که جینی بسیار از بابت فیکس نبودن عصبانی شده! اما در تمرینات متوجه چیزی نشده بودم. به همه گفته ام که لازم نیست حتما از بابت بازی نکردن شاد باشند، اما نباید در تمرینات چیزی نشان دهند. بعد از بازی می توان درباره اش صحبت کرد، اما قبل از بازی نه. اگر قبل از بازی کسی برای صحبت پیشم بیاید یعنی متوجه شرایط تیم نشده. اگر به خوبی تمرین کند و بعد از بازی بیاید، من همیشه آماده شنیدن حرف هایش هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 974

به "کلوپ: شرایط لیورپول بهتر نمی شد اخراج می شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: شرایط لیورپول بهتر نمی شد اخراج می شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید