نگاهی به کلکسیون ماشین سرخیو راموس

به گزارش صبح مهریز، سرخیو راموس بازیکن مشهور فوتبال و کاپیتان تیم ملی اسپانیا در روز 30 مارس سال 1986 در محله کاماس شهر سویل در منطقه خودمختار اسپانیا به نام آندلس به دنیا آمد. پدرش خوزه مدیر و مادرش پاکوی نام داشت. او یک برادر به نام رنا و یک خواهر به نام میریام دارد. سرخیو راموس ورزش حرفه ای را در سن 10 سالگی و با ورود به آکادمی فوتبال سویا آغاز کرد؛ راموس تا سال 2005 به مدت 9 سال در این باشگاه حضور داشت و در دوران فعالیت خود در این تیم توانست پله های ترقی را به سرعت طی کند. دنیای بزرگان فوتبال چند سالی است که با اخباری از کلکسیون های مختلف فوتبالیست ها رنگ گرفته است. احتمالاً در مورد کلکسیون ماشین راموس زیاد شنیده اید.

نگاهی به کلکسیون ماشین سرخیو راموس

سرخیو راموس ابتدا وارد تیم ملی نوجوانان و جوانان و خاتمه در سال 2003 توانست وارد تیم ملی بزرگ سالان اسپانیا شود. راموس در سال 2005 در حالیکه فقط 19 سال داشت توانست با قراردادی به مبلغ 27 میلیون یورو که در زمان خود یک رکورد محسوب می شد، به عنوان مدافع به باشگاه رئال مادرید بپیوندد و و در آخر همین سال جایزه بهترین مدافع را از اتحادیه فوتبال اروپا دریافت کرد.

این بازیکن در دوران فعالیت حرفه ای خود با 59 گل زده به عنوان گل زن ترین مدافع دنیا شناخته می شود. سرخیو راموس در سال 2012 با پیلار روبیو مجری خبرنگار و مدل مشهور اسپانیایی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های سرخیو مارکو و آلخاندرو است. این بازیکن در تابستان 2021 در انتقالی آزاد پس از سال ها از رئال مادرید جدا شد و به پاریس سن ژرمن پیوست.

در این مطلب نگاهی به کلکسیون خودروی سرخیو راموس می اندازیم تا پی ببریم بهترین ماشین سرخیو رامسوس چیست؟

لیست کلکسیون ماشین سرخیو رامسوس

ذر ادامه خواهیم دید که سرخیو راموس در کلکسیون ماشین خود چه خودروهایی دارد.

آئودی R8

1. آئودی R8

اولین مورد از کلکسیون ماشین سرخیو راموس خودروی مدل R8 و یکی از محصولات پرطرف دار شرکت آئودی به خصوص بین افراد مرفه و مشهور است. این محصول یک سوپرکار به تمام معناست و با اتاقک دو نفره دارای یک موتور 10 سیلندر ارتقا یافته با حجم 5000 سی سی است.

دارای قدرت موتور 562 اسب بخار، مجهز به جعبه دنده 7 سرعته اس ترونیک و سیستم چهارچرخ محرک کواترو است. شتاب بسیار زیادی دارد و می تواند در عرض 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز به 330 کیلومتر می رسد.

آئودی R8 در مدل های مختلفی عرضه شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد؛ مهم ترین آنها دو مدل کوپه و اسپایدر (کروک) است. نوع اسپایدر در تابستان 2017 به بازار عرضه شد و نمونه ای بهبودیافته از مدل کوپه محسوب می شود. در گیربکس این محصول از تکنولوژی پیشرفته دو کلاچه استفاده می شود و همچنین سیستم نو باز و بسته کردن سقف اسپایدر وزن آن را 75 کیلوگرم از مدل قبلی بالاتر برده و آن را به هزار و 700 کیلوگرم رسانده است.

این سیستم می تواند در عرض 20 ثانیه سقف پارچه ای خودرو را نصب یا جمع کند که این کار فقط زمانی قابل انجام است که سرعت خودرو کمتر از 50 کیلومتر باشد.

خرید و فروش و قیمت خودرو آئودی

نوترین آگهی های آئودی
پورشه کاین

2. پورشه کاین

دومین مورد از کلکسیون ماشین سرخیو راموس خودروی پورشه کاین است که اولین محصول شرکت پورشه محسوب می شود که 5 نفر ظرفیت سرنشین دارد. این خودرو به نوعی اولین شاسی بلند این شرکت آلمانی است و زمانی که در سال 2002 به بازار معرفی شد، همه رکوردهای فروش پورشه را شکست. کاین 13 مدل مختلف دارد که 4 مدل اصلی آن شامل کاین، کاین اس، توربو و GTS بوده و این مدل ها از نظر ابعادی تفاوتی با یکدیگر ندارد.

همه تیپ های کاین 6 سیلندر است، به جز مدل توربو که دومین مدل 8 سیلندر پورشه به شمار میرود و 520 اسب بخار قدرت دارد. مدل قبلی پورشه که موتوری 8 سیلندر داشت، به نام 928 معرفی شده بود و تولید آن در سال 1995 متوقف شد. پورشه کاین اولین محصول آفرود این شرکت آلمانی در قرن 21 است، چراکه این خودروساز مشهور و به نام برای نخستین بار در دهه 1950 دو مدل آفرود به بازار عرضه کرده بود.

خرید و فروش و قیمت پورشه کاین

آئودی S8 پلاس D4

3. آئودی S8 پلاس D4

در ادامه و رسیدن به جواب این سؤال که ماشین سرخیو راموس چیست؟ مشاهده می شود که این بازیکن علاقه زیادی به این برند آلمانی دارد؛ چراکه حدود نیمی از خرید و فروش های او در این سال های گذشته به مارک آئودی مربوط می شود. آئودی S8 پلاس که جزء کلکسیون ماشین راموس به شمار میرود، ابتدا در سال 2016 معرفی شد و به بازار آمد، عنوان دیگر و لوکسی است که یک نسخه از آن در اختیار این بازیکن قرار گرفته است.

نسخه D4 نمونه بهبودیافته و نو این مدل به شمار میرود که دارای پیشرانه ای با 8 سیلندر و حجم 4 لیتر دو توربوشارژ و قدرت 605 اسب بخار است. شتاب این خودرو تا سرعت 96 کیلومتر بر ساعت حدود 3.3 ثانیه است، همچنین این اتومبیل دارای یک پکیج داینامیک است که در صورت درخواست خریدار بر روی خودرو نصب می شود؛ سیستمی نو که شامل بسته ای بهبود یافته از اگزوز و ترمزهای سرامیکی است که حداکثر سرعت خودرو را تا 100 کیلومتر افزایش داده و آن را به 305 کیلومتر بر ساعت می رساند.

S8 پلاس D4 دارای گیربکس 8 سرعته اتوماتیک است که قابلیت تغییر به حالت دستی را هم دارد و با وزنی 2 تنی خود به عنوان یک خودروی سواری سنگین به شمار میرود. نسخه پلاس نسبت به نسخه معمولی یک آپگرید محسوس در قدرت موتور و ترمزها دارد و کیفیت رانندگی در مقایسه با نوع ساده را دو چندان می کند.

خرید و فروش و قیمت خودرو آئودی

4. پورشه 997 توربو S

پورشه 997 عنوان سری محدودی برگرفته شده از مدل دیگر و معروف این برند یعنی 911 است که بین سال های 2004 تا 2013 تولید شد. چهره و طراحی کلاسیک پورشه در 911 در این مدل حفظ شده بود، اما سطح ساخت و کیفی ماشین ارتقا یافته و به روز تر شده بود. این مدل به خودی خود در دو نسل اول محدود و خرید آن کمی سخت بود، اما در نسل سوم این کمپانی آلمانی کار از این هم سخت تر کرد و تیپ توربو S این ماشین را برای تعداد کمی از مشتریان خاص رونمایی کرد.

این تیپ که حرف S آن به معنای اسپرت است، در سال 2010 معرفی و تنها در طول 3 سال تولید شد. موتور اصلاح شده و پر قدرت، بدنه فیبر کربن و ترمز های سرامیک ـ کربن همگی دست به دست هم دادند تا یک مدل یونیک از محصولات پورشه شکل بگیرد و به دلیل تولیدات بسیار کم، آدم های خاص و معروف و البته مرفه و قدرتمندی در سراسر دنیا تلاش کردند، یک نسخه از این سواری دو درب مجذوب کننده را داشته باشند.

شاید بتوان گفت که در کلکسیون ماشین راموس و خیلی از سلبریتی های دیگر، پورشه 997 توربو S قدیمی ترین مدلی باشد که در بین این نوع مجموعه ها دیده می شود. این مدل سریع ترین محصول ساخته شده از طریق پورشه تا به آن روز بود و شتاب اولیه 0 تا 200 کیلومتر آن تنها در 10 ثانیه شکل می گرفت و ماکزیمم سرعت آن 315 کیلومتر بود.

خرید و فروش و قیمت پورشه

نوترین آگهی های پورشه

5. آئودی RS5

خودروی آئودی RS5 فایو دارای دو مدل کوپه و اسپرت است که در سال 2020 رونمایی شد. کوپه RS5 فایو آئودی که جزء کلکسیون ماشین سرخیو راموس است، از جمله تولیدات نو این کمپانیست که به دلیل آپشن ها و امکاناتی متنوعی که ارائه می دهد، چشم افراد مشهور زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول در مقایسه با مدل های E فایو به روزتر و چهره زیباتری دارد و مهم ترین اتفاق و به روزرسانی این مدل نسبت به عناوین مشابه گذشته آئودی در تیپ کوپه، وجود چراغ های لیزری و ماتریکسی ماشین است.

این خودرو از طریق شرکت سازنده اش در رنگ بندی های مختلفی عرضه شده است و یکی از بهترین محصولات خودروسازی در سال های نو می شود. به خصوص اینکه در صورت سفارش مشتری مجهز به بدنه فیبر کربن است و این امکان باعث می شود، وزن ماشین به طور روشنی کم شود که از لحاظ امنیتی اتومبیل را در سطح بسیار بالایی قرار می دهد. البته که این تکنولوژی باعث گران ترشدن این ماشین می شود و احتمال و شانس خرید آن را برای بسیاری از مردم دنیا کم می کند.

خرید و فروش و قیمت خودرو آئودی

رنجروور اسپرت SVR

6. رنجروور اسپرت SVR

مورد بعدی از میان کلکسیون ماشین سرخیو راموس به یک اس یووی میدسایز معروف و لاکچری در دنیا می رسد. رنجروور که از طریق کمپانی بریتانیایی لندروور ساخته شده است و اولین بار در سال 2005 معرفی شد. ساخت این محصول در سال 2012 به خاتمه رسید تا گروهی تازه با نام جگوار لندروور از سال 2013 تولید نسخه و نسل نو این ماشین را به عهده بگیرند. نسل دوم بر اساس طرح و پلتفرم پیروز، لوکس و فوق العاده سری Evoque طراحی شد و برخلاف نسل قبلی اکنون این خودروی زیبا از بدنه آلومینیومی بهره می برد.

ماشینی که راموس از این خانواده در اختیار دارد نوع فیس لیفت شده و نسخه سال 2014 این سری است که با نام تجاری SVR شناخته می شود. طراحی این نسخه نسبت به مدل سال گذشته کمی تغییر کرده و خودرو چهره زیباتر و نافذترین به خود گرفته است. تیراژ تولید شده از این مدل محدود بود و در واقع جگوار لندروور این مدل را با نام نسخه ویژه رنجروور اسپرت معرفی کرد.

موتور 5000 سی سی با گیربکس بهبودیافته این مدل که باعث می شود فرایند انتقال قدرت و تعویض دنده 50 درصد سریع تر شکل بگیرد، این ماشین را به یکی محصولات محبوب و خواستنی تبدیل کرد.

خرید و فروش و قیمت خودرو رنجرور

جمع بندی کلکسیون ماشین سرخیو راموس

این خودروهایی که نام بردیم، معروف ترین خودروهای کلکسیون خودروی سرخیو راموس است. بااین حال نکته جالب در مورد خودروهای لیست راموس این است که بعضی از این خودروها در کشور ما هم عرضه شده است. شاید این موضوع برای مالکان این خودروها مجذوب کننده باشد.

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را از طریق بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

نوترین آگهی های رنجرور

جمع بندی کلکسیون ماشین سرخیو راموس

این خودروهایی که نام بردیم، معروف ترین خودروهای کلکسیون خودروی سرخیو راموس است. بااین حال نکته جالب در مورد خودروهای لیست راموس این است که بعضی از این خودروها در کشور ما هم عرضه شده است. شاید این موضوع برای مالکان این خودروها مجذوب کننده باشد.

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را از طریق بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

نوترین آگهی های رنجرور
منبع: دیوار
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2096

به "نگاهی به کلکسیون ماشین سرخیو راموس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به کلکسیون ماشین سرخیو راموس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید