سفر به برترین کشورهای جهان در تابستان

به گزارش صبح مهریز، سفر شیرین ترین اتفاقی است که در زندگی هر فردی به وقوع می پیوندد. سفر رفتن مانند یک کلاس آموزشی می ماند؛ زیرا افراد با مسافرت کردن به یک مکان تازه اطلاعات بسیاری درباره آن کشور به دست می آورند، با فرهنگ و سنت های تازه آشنا می شوند، طعم غذاهای لذیذ و تازه را می چشند و از همه مهم تر خاطرات زیبایی را در فکر خود ثبت می نمایند. به نظر شما کدام کشورها برای مسافرت بهتر هستند؟

سفر به برترین کشورهای جهان در تابستان

برترین کشورهای دنیا برای سفر در تابستان

هیچ خاطره ای خوش تر از سفر رفتن در تابستان نیست. تابستان که از راه می رسد موج مسافرت ها شروع شده و هر فردی بنا بر علایق خود مقصدی را برای رفتن به مسافرت برمی گزیند.

تابستان برترین زمان سفر برای گردشگران است؛ زیرا خورشید در آسمان به زیبایی می درخشد و احتیاج به سرگرمی در افراد به جوش می آید. با فرارسیدن تابستان تعطیلات هم می رسد و این زمان مناسب ترین وقت برای مسافرت رفتن است.

مقاصد و گزینه های زیادی برای سفر رفتن وجود دارد. شما می توانید به منطقه ها استوایی بروید یا یک منطقه خنک را انتخاب کنید. انتخاب با شماست که از چه چشم انداز ای لذت می بردید. ما در این مطلب به شما یاری می کنیم که گزینه های بیشتری برای انتخاب برترین کشورهای دنیا برای سفر در تابستان داشته باشید. همراه این مطلب باشید.

اسپانیا

اسپانیا را باید همواره یک گزینه روی میز دانست. اسپانیا دارای شهرهای گوناگونی است که هر سلیقه ای را راضی می نماید تا برای داشتن یک تعطیلات دل چسب روی آن حساب نمایند.

شما کدام شهر از اسپانیا را می پسندید؟ بندر بارسلون که تلفیقی از جاذبه های تاریخی و گردشگری است یا شهر اسرارآمیز گرانادا با اماکن تاریخی هزاران ساله؟ در خصوص اسپانیا گزینه ها همواره زیاد است و به بن بست نخواهید خورد.

بهتر است تور اسپانیا خود را با رویدادها و جشن های محلی این کشور منطبق کنید تا نهایت لذت را از این تور ببرید. اگر هم تنها در پی آرامش طبیعت هستید به سراغ جزیره قناری بروید تا رؤیایی ترین سفر خود را محقق سازید.

ایتالیا

زمانی که نام ایتالیا مطرح گردد همگان ناخودآگاه به یاد شهر میلان و کلوسئوم رم می افتند. البته جاذبه های ایتالیا کم نیست و باید زمان زیادی برای معرفی تک تک آن ها گذاشت.

ایتالیا یک کشور مدرن با جاذبه های تاریخی فراوان است که گردشگران زیادی آرزو می نمایند برای یک بار هم شده در خیابان های رم قدم بزنند، سوار بر قایقی در وهم بچرخند، در میلان به بازدید کلوسئوم رم بروند و از همه مهم تر به رستوران های محلی ایتالیا بروند و طعم غذاهای بی نظیر این کشور را با رسپی های اصیل و سنتی آن بچشند.

البته این نکته را نباید از قلم انداخت که شهر رم ایتالیا مهد فشن و مد دنیا است. پس می توان انتظار داشت گردشگران خوش خرید در تور ایتالیا به تمام فروشگاه های این شهر سرک بکشند و اجناس معروف ترین برندها را خریداری نموده و خوش پوشی خود را تکمیل نمایند.

نمایی از سواحل زیبای ایتالیا

سفر به پرتغال

کمی صبر کنید. کشور پرتغال تنها زادگاه کریستیانو رونالدو نیست و این کشور جاذبه های خیره نماینده ای دارد که زیبایی آن را تنها گردشگرانی دیده اند که به این کشور سفر نموده اند.

پرتغال کشوری است که با سواحل خیره نماینده، صخره ها و غارهای شگفت انگیز پوشیده شده است. این کشور یک مکان جادویی است که آب وهوای آن در تابستان سفر مسافران را بی نظیر می نماید. شما برنامه ای برای سفر به پرتغال ندارید؟

جزیره مالت

اگر آب وهوای مقصد سفر برای شما در اولویت است؛ جزیره مالت را یک انتخاب مناسب بدانید زیرا این جزیره کوچک دارای برترین آب وهوا در دنیا است.

مالت یک جربزه کوچک در میانه آب های مدیترانه است که در جنوب اروپا واقع شده است. مالت یک مکان شگفت انگیز برای گردشگران بوده زیرا مملو از منطقه ها بکر طبیعی به همراه جاذبه های تاریخی غنی است. این کشور لقب برترین آب وهوای دنیا را دارد که در چهار فصل آفتابی و متعادل می باشد. اگر در پی یک مکان بی نظیر برای سفر هستید؛ مالت گزینه ایده آلی است.

یونان

اگر برای انتخاب یک مکان شک دارید؛ درباره یونان بیشتر فکر کنید. همان طور که همگان می دانند یونان به سیر تاریخی و جاذبه های فراوان تاریخش اتکا می نماید که به این واسطه گردشگران زیادی را مجذوب خود نموده است. جاذبه های تاریخی آتن به حدی زیاد است که حتی در خیابان یا کوچه ها هم یک تندیس یا بنای باستانی دیده می گردد. تاریخ در کوچه پس کوچه های این سرزمین رخنه نموده است.

البته یونان علاوه بر جاذبه های تاریخی دارای جاذبه های طبیعی و شگفت انگیز بسیار دیگری هم است. مانند جزیره سانتورینی. این جریزه بر بالای صخره ای بنا شده است و دارای چشم انداز ابدی دریا می باشد. اغلب گردشگران با کشتی کروز در سانتورینی اقامت دارند که لوکس ترین خاطرات را از سفر خود بسازند.

زیبایی طبیعی یونان

سفر به اندونزی

محبوب ترین جاذبه گردشگری اندونزی، بالی است. بالی گویی از بهشت مستقیماً به سمت زمین آمده تا ما را با خارق العاده بودن آشنا کند. بالی یک مقصد فوق العاده برای سفر رفتن در تابستان است. از طرفی بالی به کشور ما نزدیک بوده و تا حدود زیادی از هزینه سفر مسافران می کاهد.

بالی در تلاقی اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است و تمامی جزیره پوشیده شده از درخت است. اینجا تداعی گر هارمونی رنگ های آبی، فیروزه ای و سبز می باشد. تابستان این جزیره فرصت بسیار مناسبی برای سرگرمیات آبی و دریایی است تا گردشگران از تابش خورشید لذت ببرند.

گرینلند

افراد زیادی هستند که در تابستان در پی فرار از گرما می باشند و ترجیح می دهند به یک منطقه سرد سفر نمایند. با این اوصاف کشورهای شمالی اروپا مانند گرینلند بسیار برای تغییر آب وهوایی مناسب هستند. گرینلند ناحیه خودگردان دانمارک است. این سرزمین در آب های اقیانوس منجمد شمالی قرار گرفته است که به واسطه آب وهوای بسیار سرد خود، جاذبه هایی از جنس یخ و مناسب با قطب دارد.

گرینلند یکی از برترین منطقه ها دنیا برای تماشای شفق قطبی است. نزدیکی این منطقه به قطب شمال باعث شده تا شفق قطبی در برهه ای از زمان در آن قابل روئیت باشد. اما متأسفانه تماشا شفق قطبی در تابستان و به دلیل تابش آفتاب امکان پذیر نیست.

طبیعت بکر گرینلند

از دیگر منطقه ها دنیا برای سفر در تابستان

  • هاوایی
  • جنوب فرانسه
  • ترکیه
  • کرواسی
  • مونته نگرو
  • کشورهای حوزه دریای بالتیک
  • روسیه
  • کارائیب

بیشتر بخوانید:

جاذبه های گردشگری اسپانیا

راهنمای سفر به رم، ایتالیا

هتل دلخواه خود را در بالی انتخاب کنید

قیمت تور اروپا در تابستان 1400

شرایط تازه تور اسپانیا در دوره کرونا

5 شهر زیبا و مجذوب کننده اسپانیا

آژانس هواپیمایی خبرنگاران چه خدماتی را در تور اروپا ارائه می دهد؟

جاذبه های گردشگری اسپانیا

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1767

به "سفر به برترین کشورهای جهان در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به برترین کشورهای جهان در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید