کاهش چند درجه ای دمای هوا در کردستان

به گزارش صبح مهریز، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: میانگین حداکثر دمای هوای استان کاهش سه درجه ای داشته است.

کاهش چند درجه ای دمای هوا در کردستان

به گزارش خبرنگار از ، علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: امروز و فردا صبح همچنان دمای هوای استان همچنان تمایل به کاهش داشته و یک تا 2 درجه خُنک تر می گردد، اما در منطقه ها مرتفع در سطح خاک به محدوده یخبندان خواهد رسید.

او افزود: از بعداز ظهر یکشنبه دما در حدود یک تا 2 درجه تمایل به افزایش را نشان می دهد و از روز دوشنبه در مجموع تا سرانجام هفته تغییرات آنچنانی را شاهد نخواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته قاملو و بابارشانی با چهار درجه سانتی گراد خنک ترین و سلین با 35 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بودند.

پناهی افزود: در این مدت دمای شهر سنندج مرکز استان هم در سردترین حالت 10 درجه و در گرمترین ساعت 32 درجه سانتی گراد گزارش شد.

او با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته سرعت وزش باد در شهر سقز به 15 متر بر ثانیه رسید، افزود: پیش بینی می گردد که امروز هم شاهد وزش باد قابل ملاحظه در استان باشیم که سبب خیزش گرد و خاک محلی و کاهش دید افقی می گردد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1817

به "کاهش چند درجه ای دمای هوا در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش چند درجه ای دمای هوا در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید