دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مراکش ، سفری کوتاه به این کشور زیبا

به گزارش صبح مهریز، مراکش یکی از زیباترین کشورهایی است که در سال های اخیر توانسته توجه جهانگرد ها را از اقصی نقاط جهان را جلب کرده و به عنوان پایگاهی محبوب بین گردشگران شناخته شود. در حال حاضر میتوان در هر فصلی شاهد ورود انواع تور مسافرتی به این کشور کوچک برای بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری مراکش بود. مراکش در جهت شمالی غربی قاره آفریقا قرار گرفته و از گذشته به دلیل موقعیت استراتژیک خود همواره مورد حمله و تهاجم کشورهای دیگر قرار داشته است. می توان گفت که این کشور مدت مدیدی را تحت تسلط و نفوذ امپراتوری روم و دولت های فرانسه و اسپانیا بوده است. شاه محمد، سلطان مراکش در سال 1950 به صورت رسمی اعلام استقلال کرد و پس از آن این کشور کوچک آفریقایی مراتب شکوه و رشد خود را طی کرد و امروزه شاهد اهمیت آن در حوزه جهانگرد و گردشگری هستیم. مراکش به دلیل جذابیت های خاص خود همواره مورد توجه آژانس های مسافرتی قرار داشت. می توانید در این کشور جوی صمیمی و سنتی را تجربه کنید. خرید از بازارچه های سنتی، صنایع دستی، سرک کشیدن به رستوران های محلی مراکش همه و همه تور مسافرتی فوق العاده را برای شما رقم خواهند زد. در این بین این کشور جذابیت های تفریحی خاص خودش را دارد. از سواحل آرام و دنج گرفته تا منطقه ها کوهستانی و هوای مطبوع، از کویر گرفته تا آثار باستانی و تاریخی، همه و همه مجموعه ای از بهترین جاذبه های گردشگری مراکش را در اختیار مسافرین تور مسافرتی مراکش قرار داده اند. اگر در قالب تور مسافرتی به این کشور سفر کرده اید لازم است که از تمام نواحی آن بازدید کنید. در این بین به دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مراکش سری خواهیم زد. با خبرنگاران همراه باشید.

دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مراکش ، سفری کوتاه به این کشور زیبا

1) شهر مراکش

این شهر مملو از جلوه های ناب و زیبا است. بخش قدیمی و سنتی شهر حال و هوایی دیگر دارد. می توانید در کوچه ها و خیابان های شهر قدم بزنید و با صحنه هایی جالب و زیبا روبه رو شوید. انواع و اقسام صنایع دستی، کنتراست خاص و ناب، اشیایی که دست فروشان در هر نقطه از شهر می فروشند، رستوران های محلی و طعم خارق العاده غذاهای مراکشی، بوی ادویه، کافه های دنج دیده می شود. توریست هایی که در قالب تورمسافرتی به مراکش سفر می کنند در پی همین جو صمیمی و سنتی به آن وارد می شوند. در این شهر خبری از مدرنیته و مرکز خرید های لوکس نمی بینید. به جایش در سنت، فرهنگ غنی و تمدن چند هزار ساله این مردم غرق می شوید و از لحظات تور مسافرتی خود در بین بهترین جاذبه های توریستی مراکش لذت می برید.

2) شهر فاس

فاس به عنوان قدیمی ترین شهر در مراکش حال و هوای خاص خودش را به توریستان تورمسافرتی مراکش منتقل می کند. می توانید عمق فرهنگ مراکش را در این شهر مشاهده کنید. بافت سنتی شهر، درهای بزرگ چوبی، کنتراست رنگی فوق العاده، جوی سراسر هیجان و نشاط را در بین بهترین جاذبه های توریستی مراکش در اختیار توریستان تور مسافرتی مراکش قرار داده است.

3) شفشان

این شهر کوچک یکی از معروف ترین شهرهای مراکش است و در بیشتر پوسترهای تبلیغاتی مراکش می توان اثری از آن را یافت. این شهر کوچک که در ارتفاعات کوهستانی مراکش واقع شده به شهر آبی معروف است. طبیعت و منظره فوق العاده از یک طرف و معماری رویایی و زیبا از طرف دیگر موجب شده اند که شفشان به عنوان یکی از پربازدید ترین شهرهای مراکش شناخته شود و همواره از طریق انواع تورمسافرتی مورد بازدید قرار بگیرد. می توانید تورمسافرتی خود را به این شهر اختصاص دهید. از محیط آرام و آب و هوای مطبوع آن لذت ببرید و اقامتی سرشار از آرامش را در این شهر زیبای مراکشی در بین دیدنی ترین جاذبه های توریستی مراکش تجربه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2204

به "دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مراکش ، سفری کوتاه به این کشور زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مراکش ، سفری کوتاه به این کشور زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید