چند تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟

به گزارش صبح مهریز، تهران (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام 700 هزار نفر در این استان در نهضت ملی مسکن و پالایش 270 هزار نفر از آنها خبر داد.

چند تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟

به گزارش خبرآنلاین، خلیل محبت خواه درباره ویرایش سامانه ثمن (ثبت نام نهضت ملی مسکن) اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت نام نهضت ملی مسکن به سامانه مراجعه کرده و وارد وبسایت می شوند؛ متقاضیانی که ساکن شهر تهران هستند می توانند در شهرهای نو پرند، هشتگرد، ایوانکی و شهرهای پاکدشت و رباط کریم ثبت نام کنند.

وی افزود: هیچیک از شهرهای نو با متقاضیان برای تکمیل ثبت نام، تماس نمی گیرند بلکه متقاضیان مدارک را در و بسایت بارگذاری کرده و ثبت نام را انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: به محض اینکه ثبت نام انجام شد، همکاران ما در اداره کل استان تهران و همچنین ادارت راه و شهرسازی شهرستان های استان آغاز به پالایش خواهند کرد.

700 هزار تهرانی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

وی یادآور شد: با توجه به سابقه ای که از شرایط ملکی افراد در سامانه های راه و شهرسازی استان واقع شده است، در صورتی که فرم ج متقاضیان سبز باشد، مسئله ای برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن ندارند و آنهایی که فرم ج آنها قرمز است، پیامک دریافت خواهند کرد.

محبت خواه شرح داد: در حال حاضر هم پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن در حال انجام است و به آنهایی که فرم ج شأن قرمز شده، اطلاع داده می شود که در چه تاریخی و چه مکانی مالکیت داشته اند یا تسهیلات مسکن دریافت کرده اند.

وی تأکید کرد: در تهران با مجردها 700 هزار نفر ثبت نام کرده اند که کار پالایش 270 هزار نفر آنها انجام و به آنها اعلام شده است که آیا فرم ج سبز دارند یا قرمز؛ پالایش مابقی هم در حال انجام است؛ مهلت ثبت نام تا سرانجام 29 اسفند بوده و ثبت نام ها هر روزه همچنان در حال انجام است؛ به محض اتمام ثبت نام، پالایش ها هم تکمیل و نتیجه آن به متقاضیان اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2053

به "چند تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید