کنفدراسیون والیبال آسیا: فولاد سیرجان در نیمه نهایی آغاز قدرتمندی داشت و به فینال رسید

به گزارش صبح مهریز، کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی نوشت: فولاد سیرجان شروع قدرتمندی داشت و مبارزه خوبی را در نیمه نهایی شروع کرد.

کنفدراسیون والیبال آسیا: فولاد سیرجان در نیمه نهایی آغاز قدرتمندی داشت و به فینال رسید

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی بیست ویکمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (پنج شنبه) پیگیری شد که تیم فولاد سیرجان نماینده والیبال ایران به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان این رقابت ها رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

این ملاقات در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 22 به سود نماینده والیبال ایران به خاتمه رسید تا فولاد سیرجان به فینال این رقابت ها برسد. فولاد سیرجان به عنوان هشتمین نماینده ایران در این رقابت ها، برای نوزدهمین بار به ملاقات نهایی راه یافته است.

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به نیمه نهایی این مسابقات پرداخت و نوشت: ایران توانسته است 14 بار قهرمان باشگاه های آسیا گردد. در بین تیم های ایرانی پیکان تهران 7 طلا (2002، 2006، 2007، 2008، 2009، 2010، 2011)، شهرداری ورامین دو طلا (2014، 2019)، بانک سرمایه تهران دو طلا (2016، 2017)، صنام تهران یک طلا (2004)، کاله مازندران یک طلا (2013) و خاتم اردکان یک طلا (2018) را به دست آورده اند.

فولاد سیرجان در نیمه نهایی این رقابت ها پیروز به پیروزی حساس 3 بر صفر شد. فولاد سیرجان به عنوان هشتمین نماینده ایران در این رقابت ها، برای نوزدهمین بار به ملاقات نهایی راه یافته است.

فولاد سیرجان شروع قدرتمندی داشت و مبارزه خوبی را شروع کرد تا ست اول با نتیجه 25 بر 19 به سود نماینده ایران گردد. ست دوم، دو تیم بازی نزدیکی داشته و هیچ یک از دو تیم از ابتدا پیروز به ایجاد اختلاف امتیاز نشدند. در ست دوم شاهد نبرد بسیار فشرده ای بودیم اما در آخر سیرجان تیم برتر میدان بود و به پیروزی رسید. ست سوم هم به نام نماینده ایران به خاتمه رسید تا این تیم به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های آسیا از سال 1999 شروع شده است و نمایندگان ایران تا کنون 21 مدال شامل 14 طلا، چهار نقره و سه برنز در این رقابت ها به دست آوردند. فولاد سیرجان به عنوان هشتمین نماینده ایران در این رقابت ها، برای نوزدهمین بار به ملاقات نهایی راه یافته است و در صورت کسب مقام قهرمانی ایران به پانزدهمین طلا دست پیدا خواهد نمود.

تیم های فولاد سیرجان و العربی قطر فردا (آدینه) در آخرین مسابقه این رقابت ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می فرایند. دو تیم در مرحله گروهی هم یکبار مقابل هم صف آرایی کردند و نماینده ایران سه بر یک فاتح میدان شد. برای مقام سومی هم تیم های ناخون راتچاسیما تایلند و باروستنیک آلماتی قزاقستان روز آدینه مسابقه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1865

به "کنفدراسیون والیبال آسیا: فولاد سیرجان در نیمه نهایی آغاز قدرتمندی داشت و به فینال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفدراسیون والیبال آسیا: فولاد سیرجان در نیمه نهایی آغاز قدرتمندی داشت و به فینال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید