پیشنهاد 50 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به یحیی گل محمدی؟

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران: خبرش چندساعتی است دست به دست می شود و می گویند قرار است یکی از بزرگترین جابجایی ها باشد. به طور دقیق تر خبر را مهر منتشر کرده و بدون اینکه از فرد یا باشگاهی نام ببرد خبر داده که یکی از تیم های لیگ رجحان با 50 میلیارد تومان در پی جذب یکی از مربیان ایرانی است.

پیشنهاد 50 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به یحیی گل محمدی؟

به گزارش سرویس ورزشی خبرنگاران، با دقت در این گزارش می توان به کد هایی که نویسنده می دهد تا حدودی نزدیک شد. در واقع در بخشی از این گزارش اینطور آمده است که برخی باشگاه هایی که از بودجه دولت و از جیب مردم هزینه می کنند در پی هزینه کردن کلان برای فصل بیستم لیگ برتر هستند. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد یکی از این باشگاه ها که قدمت زیادی هم در لیگ برتر ندارد، اما بسیار خبرساز و پرحاشیه بوده است، در تازه ترین اقدام خود به یکی از مربیان جوان، اما مطرح فوتبال ایران پیشنهاد 50 میلیارد تومانی داده است!

مشخصا کد های داده شده مبنی بر تیمی که قدمت زیادی ندارد و حاشیه، اما چرا، نگاه ها را متوجه باشگاه گل گهر سیرجان می کند که زمان زیادی از حضورش در لیگ برتر نمی گذرد و این فصل هم با کش و قوس های فراوان توانست خودش را در لیگ برتر نگه دارد؛ البته همانطور که نام شد این تیم حاشیه هم کم نداشت و استعفای مربی اش و بعد بازگشت به کارش، تبدیل به حربه ای شد تا آن ها پایان در آخرین دقایق در لیگ برتر بمانند.

در بخشی دیگر از این گزارش درباره مربی مورد نظر صحبت شده که جوان است و طرفدار زیاد دارد؛ شاید این مورد نیاز به کنکاش زیادی نداشته باشد تا به نام یحیی گل محمدی رسید؛ سرمربی این روز های پرسپولیس که به ظاهر با مدیریت باشگاه به مشکل برخورده نامش در بین گزینه های سایر تیم ها زیاد شنیده می شود. همین چند روز پیش و دقیق تر قبل از شروع دربی 93 بود که نام شد یحیی گل محمدی با سپاهانی ها وارد مذاکره شده است. او در زمره مربیانی است که رد پایش در موفقیت تیم های مختلف دیده می شود و طبیعی است که یکی از گزینه های گل گهر هم باشد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرنگاران، سوال اصلی، اما این است که یحیی گل محمدی 50 میلیارد تومان می ارزد؟ اگرچه نام شده این رقم برای قرارداد سه ساله با او پیشنهاد شده، ولی باز هم دریافت دستمزد سالانه 17 میلیارد تومان برای یک مربی ایرانی رقمی نیست که بشود به سادگی از کنارش عبور کرد. فارغ از اینکه این موضوع تا چه اندازه صحت دارد یا بازارگرمی است، خبرش آن قدر سروصدا کرده که مسئولان باشگاه گل گهر را وادار به واکنش کرده است.

حیدر افسری سرپرست باشگاه گل گهر در مصاحبه با فارس، در مورد پیشنهاد 50 میلیارد تومانی باشگاه گل گهر به یحیی گل محمدی می گوید: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و اطلاعی از آن ندارم، اما به نظرم این رقم اصلا منطقی نیست و بعید می دانم درست باشد. در خوش بینانه ترین حالت ممکن است امسال به ما 50 میلیارد بودجه بدهند که با این بودجه باید برای تیم کارگری، امید و... هم هزینه کنیم. 50 میلیارد شاید دست بالا در بودجه ما باشد، اگر این پول را فقط به سرمربی بدهیم، بقیه را چکار کنیم؟

افسری در مورد اینکه به جز گل محمدی، از قلعه نویی و تارتار هم به نام گزینه های نزدیک به هدایت گل گهر نام برده می شود، نام کرد: باشگاه ما، چون صنعتی است نسبت به بقیه باشگاه ها شرایط متفاوتی دارد. اینطور نیست که فقط یک مدیرعامل و سرپرست باشند و تصمیم بگیرند. در باشگاه ما مدیران بالادستی تصمیم گیرنده هستند. 4-5 گزینه وجود دارد. بله همه این افرادی که نامشان مطرح شده و حتی کادرفنی قبلی هم گزینه هستند، اما هیات مدیره و مدیران بالا دستی هستند که گزینه ها را بررسی و در نهایت بهترین گزینه را نتخاب می کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1785

به "پیشنهاد 50 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به یحیی گل محمدی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 50 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به یحیی گل محمدی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید