پسر بن لادن نقاش شد

به گزارش صبح مهریز، عمر بن لادن پسر اسامه بن لادن با روی آوردن به نقاشی می گوید برای اولین بار در زندگی اش احساس راحتی می نماید.

پسر بن لادن نقاش شد

به گزارش برنا، گفته می گردد عمر بن لادن پسر اسامه بن لادن سرنموده سابق گروه تروریستی القاعده نقاشی را به عنوان روشی برای کنار آمدن با دوران قرنطینه و مهار شیوع این بیماری انتخاب نموده است.

عمر 39 ساله پسر چهارم اسامه بن لادن در حال حاضر در منطقه نورماندی در شمال فرانسه به همراه همسرش زاینا که یک نقاش اهل چشایر بریتانیا است، زندگی می نماید.

آثار عمر بن لادن، شامل نقاشی های خوش رنگ و سرزنده از ایالات متحده آمریکا است، کشوری که او هرگز از آن بازدید ننموده است، این در حالیست که ایالات متحده آمریکا از پدرش به واسطه حملات 11 سپتامبر به عنوان یک شورشی تروریست نام می برد و پایان نیز در سال 2011 او را از میان برداشت.

آثار نقاشی عمر بن لادن همچنین شامل مناظر کوهستان های تارا بورا در افغانستان است، منطقه ای که در آنجا پدرش سالیان دراز خودش را از نیروهای آمریکایی مخفی نموده بود.

عمر بن لادن به خبرگزاری Vice گفته است که سال ها با اختلال فشار عصبی که در پی بیرون انداختن خانواده شان از جده و حضور در افغانستان جنگ زده داشته اند، روبرو بوده است.

عمر بعدها با پدرش مخالفت کرد و به دنبال درگیری های افغانستان آن کشور را ترک کرد.

او در این باره نیز گفت: می خواهم جهان بداند که من رشد نموده ام، برای اولین بار در زندگی ام احساس راحتی و آرامش می کنم و اینکه گذشته، گذشته است و انسان باید یاد بگیرد با چیزی که گذشته زندگی کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1564

به "پسر بن لادن نقاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر بن لادن نقاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید