پرفروش ترین لباسشویی اتوماتیک هشت کیلویی در فروشگاه های لوازم خانگی

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران- ماشین لباسشویی ال جی مدل L85NT یکی از بازمانده های این برند در فروشگاه های لوازم خانگی با ظرفیت دیگ هشت کیلو است. الان که آرام آرام به اواخر فروردین نزدیک می شویم قیمت ماشین لباسشویی ال جی مدل L85NT به حدود 55 میلیون تومان رسیده است. قبل از عید آن را حدود 50 میلیون تومان می فروختند و فروردین پارسال قیمتش حدود 30 میلیون تومان بود.

پرفروش ترین لباسشویی اتوماتیک هشت کیلویی در فروشگاه های لوازم خانگی

موتور دایرکت درایو، سرعت چرخش هزار و 400 دور در دقیقه، نمایشگر LED لمسی و برنامه های مختلف شست وشوی لباس در ماشین لباسشویی مدل L85NT ال جی آن را به یکی از گران ترین گزینه های هشت کیلویی در بازار تبدیل نموده است. با این حال فروشنده های لوازم خانگی برند هایی مثل ایکس ویژن، جی پلاس و دوو را به عنوان پرفروش ترین مدل های هشت کیلویی که برای خانواده های چهار یا پنج نفره مناسب هستند، معرفی می نمایند.

به گزارش خبرنگاران؛ لباسشویی جی پلاس L880 از نظر فروشنده ها یکی از پرفروش ترین مدل های هشت کیلویی در بازار است. قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس L880 در روز های پایانی فروردین سال جاری به حدود 19 میلیون تومان رسیده و حداقل در یکی، دو ماه گذشته تغییری نداشته است. برند جی پلاس این مدل را با دو رنگ نقره ای و سفید به بازار فرستاده و معمولا مدل سفید را می گردد 500 تا 600 هزار تومان کمتر خرید. برای این ماشین لباسشویی 14 برنامه شست وشوی اصلی و شش برنامه شست وشوی تکمیلی مثل شست وشوی سریع و برنامه اختصاصی برای لباس بچه تعریف شده و بالای ماشین لباسشویی نمایشگر دیجیتالی آن به چشم می خورد.

لباسشویی دوو مثل محصولات اسنوا و بُست الان در ایران فراوری می گردد. یکی از محبوب ترین مدل های هشت کیلویی دوو، مدل LIFE830 است که در فروشگاه های لوازم خانگی تقریبا معادل مدل قبلی که از برند جی پلاس آنالیز کردیم، فروخته می گردد؛ یعنی تقریبا 19 میلیون تومان. از نظر ظاهری هم چیزی شبیه لباسشویی جی پلاس L880 است. مثل اغلب لباسشویی های اتوماتیک، برای اینکه صدای کمتری داشته باشد از موتور بدون تسمه برای ماشین لباسشویی دوو مدل LIFE830 استفاده شده و سرعت چرخش موتور آن به هزار و 400 دور در دقیقه می رسد. فروشنده های لوازم خانگی موقع معرفی این محصول به امکاناتی مثل سیستم شست وشوی لباس های مشکی و برنامه مخصوص شست وشوی لباس بچه ها اشاره می نمایند و آن را یکی دیگر از پرفروش ترین گزینه های هشت کیلویی فعلی می دانند.

ماشین لباسشویی بوش WAJ2018SGC را باید جزو گران ترین مدل های هشت کیلویی فعلی بدانیم. در فروشگاه های اینترنتی معروف قیمت ماشین لباسشویی بوش WAJ2018SGC به 28 میلیون و 500 هزار تومان رسیده، اما در سه راه امین حضور بعضی از فروشنده ها برای این مدل ارقام بالای 30 میلیون را به خریداران اعلام می نمایند. مدلی که سال 2020 و با رنگ های سفید و نقره ای وارد بازار شد و خیلی از فروشنده های در معرفی آن به شیار های دایره ای کنار بدنه دستگاه اشاره می نمایند که شرکت بوش آن را برای کمترشدن مقدار صدای موتور طراحی نموده است. سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی بوش WAJ2018SGC به هزار دور در دقیقه می رسد و 15 برنامه شست وشو و نمایشگر لمسی بخش دیگری از امکانات این مدل نسبتا گران قیمت هستند.

لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84 یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب ها برای خرید ماشین لباسشویی هشت کیلویی است. قیمت آن الان تقریبا 16 میلیون و 500 هزار تومان است که البته باید به رشد قیمت 50 درصدی آن هم در یک سال گذشته باید اشاره کنیم. نمودار مصرف انرژی +++A و سرعت هزار و 400 دور در دقیقه جزو مهمترین قابلیت های این محصول مالی است که آن را با رنگ سفید و نقره ای در فروشگاه های لوازمن خانگی پیدا می کنیم. مثل اغلب ماشین لبتسشویی های هشت کیلویی، ارتفاع ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84 به حدود 85 سانتی متر می رسد و به 15 برنامه مختلف شست وشو مجهز شده است.

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل 81421.EDC حدود 18 میلیون تومان فروخته می گردد و یکی دیگر از گزینه های لیست ماست. موتور تسمه ای و نمایشگر LED جزو مهمترین امکانات ماشین لباسشویی وست پوینت مدل 81421.EDC محسوب می شوند که از برنامه ها و حالت های مختلفی مثل شست وشوی سریع و شست وشوی لباس بچه ها پشتیبانی می نماید.

محبوب ترین لباسشویی اتوماتیک با ظرفیت دیگ هشت کیلو

برند

مدل

قیمت

جی پلاس

L880

18 میلیون و 900 هزار تومان

دوو

LIFE830

18 میلیون و 900 هزار تومان

بوش

WAJ2018SGC

28 میلیون و 500 هزار تومان

ایکس ویژن

TF84

16 میلیون و 500 هزار تومان

وست پوینت

81421.EDC

18 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2246

به "پرفروش ترین لباسشویی اتوماتیک هشت کیلویی در فروشگاه های لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین لباسشویی اتوماتیک هشت کیلویی در فروشگاه های لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید