نیسان ماکسیمای جدید تمام برقی می گردد

به گزارش صبح مهریز، نیسان می خواهد تا اواسط سال 2021 حدود 70 درصد از محصولات خود را به روز کند. این شرکت به عنوان یک برنامه بلندمدت، برای مدل های اصلی نیسان یک چرخه عمر سه ساله درنظر گرفته، در حالی که استراتژی قبلی آن ها پنج ساله بود.

نیسان ماکسیمای جدید تمام برقی می گردد

اشوانی گوپتا، مدیر ارشد عملیات نیسان طی یک مصاحبه جدید گفته است: ما در حال بازسازی خط فراوری محصولات خود در آمریکا هستیم.

به عنوان بخشی از این طرح، ممکن است نسل بعدی ماکسیما یک سدان تمام الکتریکی باشد. به طور دقیق تر، این مدل از کانسپت سدان اسپرت برتر یا IMs الهام گرفته شده و ممکن است تا نیمه دوم سال 2022 عرضه گردد.

چند ماه قبل از آن، نیسان احتمالا از جانشین خودرو اسپرت نیسان Z370 رونمایی کند. طبق گزارش ها، این مدل از نظر طراحی شبیه مدل های قدیمی Z است و از موتور 3 لیتری V6 بهره خواهد برد.

در همین حال، GT-R در دست توسعه قرار گرفته است، اما احتمالا تا قبل از سال 2023 وارد بازار نخواهد شد. این یعنی مدل کنونی تا قبل از ورود جانشینش به بازار حداقل دو سال دیگر وقت دارد.

از طرفی نیسان ورسا ممکن است بیشتر از یک نسل دوام نیاورد، اما فیس لیفت آن برای نیمه دوم 2022 برنامه ریزی شده است. مدل بعدی نیسان سنترا است که احتمالا تا سال 2023 بدون تغییر باقی بماند؛ زمانی که فیس لیفت آن رونمایی خواهد شد.

بین مدل های شاسی بلند، نیسان مورانو باید تا سال 2022 دوباره طراحی گردد، در حالی که نسل جدید پت فایندر و نیسان آرمادا باید چند ماه زودتر عرضه گردد.

منبع: MOTOR1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1168

به "نیسان ماکسیمای جدید تمام برقی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان ماکسیمای جدید تمام برقی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید