نام اپل آیدی با انتشار iOS 18 به اپل اکانت تغییر می نماید

به گزارش صبح مهریز، دیجیاتو: اپل دوشنبه در مراسم WWDC از سیستم عامل های جدیدش رونمایی کرد. همراه تغییرات مختلف این سیستم عامل ها، اپل آیدی (Apple ID) نیز به اپل اکانت (Apple Account) تغییر نام می دهد. انتظار می رود با انتشار نسخه نهایی iOS 18 و سایر آپدیت ها، دیگر شاهد نام اپل آیدی نباشیم.

نام اپل آیدی با انتشار iOS 18 به اپل اکانت تغییر می نماید

براساس اعلام اپل، با انتشار آپدیت های iOS 18، iPadOS 18، macOS Sequoia و watchOS 11 حساب کاربری شما به اپل اکانت تغییر نام می دهد و دیگر خبری از اپل آیدی نخواهد بود. البته این تغییر چندان غافلگیرکننده نیست؛ پیش ازاین مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، این تغییر نام را پیش بینی نموده بود.

اپل در مراسم اصلی WWDC، با معرفی iOS 18 و دیگر سیستم عامل های نو از تغییرات بسیاری پرده برداشت که بعضی از آن ها، مانند Apple Intelligence، قابل توجه بوده اند. اپل در این آپدیت ها توجه ویژه ای به شخصی سازی نیز داشته است و بسیاری از ویژگی های قدیمی، مانند سیری، را به روز کرد. تغییر نام اپل آیدی نیز نشان دهنده رویکرد تازه اپل در 2024 است.

البته هنوز در بعضی سرویس ها نام Apple ID به جای مانده است؛ برای مثال، در وب سایت های اپل برای ورود همچنان عبارت Apple ID را می بینیم. بااین حال با عرضه نسخه نهایی سیستم عامل های نو تا اواخر 2024، دیگر اثری از این نام نخواهیم دید.

شما با اپل آیدی می توانید به سرویس های مختلف اپل، مانند iCloud و اپ استور، دسترسی داشته باشید. بعلاوه با این حساب می توانید برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف را خریداری کنید یا با دستگاه دیگری به داده هایی که در iCloud ذخیره نموده اید، دسترسی داشته باشید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 خرداد 1403 بروزرسانی: 23 خرداد 1403 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2326

به "نام اپل آیدی با انتشار iOS 18 به اپل اکانت تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام اپل آیدی با انتشار iOS 18 به اپل اکانت تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید