منتقد شماره یک استقلال دوباره به ساپینتو حمله کرد

به گزارش صبح مهریز، حسن روشن درباره انتقادهای اخیرش از عملکرد استقلال و بعلاوه ساپینتو که باعث ناراحتی برخی از طرفداران این تیم شده است، گفت: در این مدت برخی ها به من توهین کردند و البته برخی هم با من تماس گرفتند و گفتند که در این شرایط صحبت نکنم. اتفاقاً از هجمه هایی که علیه من ایجاد شده است خوشحالم، چون این نشان می دهد که حرف تأثیرگذار زده ام، ولی این را بدانید که با انتقاد کردن دنبال پست و مقام در استقلال نیستم. اتفاقاً بازی با صنعت نفت را هم ندیدم تا مبادا حرفی بزنم که برخی ناراحت شوند.

منتقد شماره یک استقلال دوباره به ساپینتو حمله کرد

وی در واکنش به اینکه بعضی معتقدند ساپینتو از لحاظ فنی و تاکتیکی عملکرد موفقیت آمیزی در استقلال داشته است، توضیح داد: خیر، من چنین نظری ندارم. چطور می گردد که یامگا در خط جلو بازدهی مثبتی دارد، ولی سرمربی تیم از این بازیکن در عقب زمین استفاده می نماید؟! آیا واقعاً ضروری است که چهار مهاجم در ترکیب قرار بگیرند و پست بازی آنها عوض گردد؟ بحث من فقط مسائل فنی نیست و شما می بینید که چگونه آرامش از استقلال دور شده است. به نظر من ساپینتو مربی خوبی است، اما برای تیم های درجه دوم در فوتبال ایران، نه اینکه راهنمایی تیمی مثل استقلال را برعهده بگیرد. در همین بازی با صنعت نفت هم در اخبار شنیدم که دوباره با کادر فنی حریف درگیر شده و حرف هایی زده که صورت خوشی نداشته است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال بعلاوه خاطر نشان کرد: آیا اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان می گردد؟ اگر به جای انتقاد کردن تنبک بزنیم و شادی کنیم آیا استقلال در همه بازی ها برنده می گردد و به قهرمانی می رسد؟ من چیزی را که می بینم می گویم و الان هم دوست ندارم زیاد درباره اتفاقات اخیر صحبت کنم. در این مدت هم خیلی ها علیه من صحبت کردند و باز هم می گویم که از این هجمه ها که علیه من شکل گرفت خوشحالم، ولی بهتر است که با واقعیت کنار بیاییم.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: شما دیدید که ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی چه شرایط سختی داشت، ولی آنقدر در تیم آرامش حکمفرما بود که تیم ملی از آن شرایط سخت به شکل خوبی عبور کرد و این نشان می دهد که آرامش روی نیمکت و بعلاوه نزد اعضای کادر فنی چقدر مهم است. شما دیدید که در این فصل ساپینتو چند بار محروم شد و چقدر در کنار خط با رفتارهای خودش به تیم استرس داد. آیا این رفتارها می تواند قابل تأیید باشد؟ من فکر می کنم آنهایی که فوتبال را به شکل حرفه ای و فنی دنبال می نمایند در جریان مسائل قرار داشته باشند.

روشن در خصوص اینکه آیا استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، گفت: با این مساوی کار سخت شد و فکر می کنم استقلال باید تمرکزش را روی قهرمانی در جام حذفی بگذارد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2256

به "منتقد شماره یک استقلال دوباره به ساپینتو حمله کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتقد شماره یک استقلال دوباره به ساپینتو حمله کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید