ادعای عجیب یک پرسپولیسی درباره شانس قهرمانی؛ تکلیف جام در این بازی روشن می گردد!

به گزارش صبح مهریز، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص سرنوشت قهرمانی لیگ برتر اظهاراتی را مطرح نمود.

ادعای عجیب یک پرسپولیسی درباره شانس قهرمانی؛ تکلیف جام در این بازی روشن می گردد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، غلام فتح آبادی مهاجم سرزن اسبق پرسپولیس معتقد است سرنوشت قهرمانی پرسپولیس دست خودش است. در این بین وی برد در هفته بیست و نهم را به نوعی برای سرخپوشان حیاتی می داند و معتقد است با پیروزی در این بازی پرسپولیس قهرمانی اش را مسجل خواهد ساخت و حتی بر خلاف نظر سایر کارشناسان کار به هفته آخر کشیده نخواهد شد. گفت وگوی پیشکسوت سرخ ها را با ایران ورزشی در ادامه بخوانید.

*شرایط پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی را چگونه ارزیابی می کنید؟

شرایط قهرمانی پرسپولیس دست خودش است و به بازی های دو تیم دیگر بستگی ندارد. از این رو من پیروزی مقابل گل گهر را در معین قهرمانی بسیار مهم و معین کننده می دانم.

*در رابطه با مسائل فنی ملاقات پرسپولیس مقابل گل گهر چه صحبتی دارید؟

یکسری از بازیکنان گل گهر سابقه پوشیدن پیراهن تیم استقلال را دارند و به نوعی استقلالی هستند و یا در سپاهان هم حضور داشتند. به همین علت آنها جدا از جنگیدن برای خودشان برای پیروزی مقابل پرسپولیس به جهت یاری به تیم های سابقشان انگیزه زیادی دارند. گل گهر مهره های خوبی را در اختیار دارد و تیم پرمهره ای به شمار می آید از این رو من بازی سختی را برای پرسپولیس پیش بینی می کنم.

*به نظرتان سرنوشت قهرمانی در این هفته معین خواهد شد یا اینکه به هفته آخر کشیده خواهد شد؟

به نظرم اگر پرسپولیس گل گهر را شکست دهد تکلیف قهرمانی معین خواهد شد و کار به هفته آخر کشیده نخواهد شد. از این رو بازی اصلی پرسپولیس برای قهرمانی به ملاقاتش مقابل گل گهر بستگی خواهد داشت و کار به هفته آخر و بازی مقابل نساجی نمی رسد چون بازی در قائمشهر مقابل نساجی برای سرخپوشان بازی مسئله ای نخواهد شد.

*محتمل است که بازی مقابل گل گهر مانند ملاقات پیکان سخت و سخت شده و استرس زیادی را به بازیکنان پرسپولیس وارد سازد؟

خوشبختانه بازیکنانی مانند سرلک و گولسیانی به ترکیب پرسپولیس اضافه خواهند شد که این بازیکنان به ارائه بازی بهتر و هجومی تر یاری خواهند کرد اما پرسپولیس جدا از بازی هجومی نباید بی محابا روی دروازه حریف حمله کند چون در این صورت ممکن است روی ضدحملات تیم میهمان غافلگیر گردد. از این رو ممکن است در صورت دریافت گل فشار و استرس مضاعفی بر بازیکنان پرسپولیس غالب گردد. برترین راه برای پرسپولیس این است که زود به گل برسد و فشار روانی و استرس را از خودش بردارد و بازیکنان هم خصوصاً در خط دفاع بازی کم اشتباهی را از خود ارائه دهند که در این صورت شرایط برای پرسپولیس بهتر شده و می تواند در فاز تهاجمی ضربه نهایی را به بازیکنان وارد سازد.

*نقش طرفداران در بازی روز آدینه چقدر مهم است؟

طرفداران پرسپولیس همواره در گرما و سرما از تیمشان به برترین شکل ممکن حمایت نموده اند و همواره پرسپولیس به طرفدارش متکی بوده و خواهد بود. از این رو روز آدینه یکی از مهم ترین روزهایی است که طرفداران این تیم می توانند برترین حماسه را برای تیمشان رقم بزنند و حتی یک دقیقه هم ساکت ننشینند تا در این صورت با حمایت همه جانبه از تیمشان پرسپولیس را به سوی برد و مهم ترین سه امتیاز فصل سوق دهند.

*در مقابل گل گهر فکر می کنید چه روشی برای پرسپولیس بهتر خواهد بود؟

عیسی و عبدی در شرایط خوبی هستند از این رو بازی با روش 2-4-4 می تواند برترین روش برای پرسپولیس باشد. با حضور دو مهاجم از ابتدای بازی و حضور وینگرهایی مانند ترابی و صادقی قطعاً پرسپولیسی ها می توانند فشار زیادی را روی دروازه گل گهر وارد ساخته و اجازه ندهند که تیم میهمان بی محابا حمله کند.

*فکر می کنید پرسپولیس چگونه و با چه تدبیری می تواند به گل برسد؟

از عمق راه های خوبی برای نفوذ وجود دارد ضمن اینکه بازیکنان می توانند از روی ضربات ایستگاهی هم شانس بالایی برای گلزنی با حضور بازیکنانی مانند گولسیانی و پورعلی گنجی داشته باشند.

*در مورد بازی پرسپولیس و طرفدار در جام حذفی چه پیش بینی دارید؟

بازی پرسپولیس مقابل طرفدار هجومی خواهد شد چون هر دو تیم فوتبال زیبا و شناوری را به نمایش خواهند گذاشت. در این بین نتایج دو بازی پایانی پرسپولیس در لیگ نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی پرسپولیس خواهد داشت و اگر پرسپولیس قهرمان لیگ گردد حتماً در جام حذفی هم شانس بیشتری برای موفقیت و قهرمانی خواهد داشت چون روحیه بازیکنان بسیار بالا خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2257

به "ادعای عجیب یک پرسپولیسی درباره شانس قهرمانی؛ تکلیف جام در این بازی روشن می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب یک پرسپولیسی درباره شانس قهرمانی؛ تکلیف جام در این بازی روشن می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید