مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

به گزارش صبح مهریز، خودروی لکسوس nx200t در قالب دو تیپ پایه یا همان استاندارد و تیپ اف اسپورت در اختیار خودرو دوستان قرار گرفته است. اگرچه دو تیپ مذکور از لحاظ وجود برخی امکانات و قابلیت ها با یکدیگر متفاوت هستند، اما این تفاوت ها به طور کل چندان هم پرتعداد نیست.

مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

نمای جلو: در نمای جلوی این خودرو بیش از هر چیز جلو پنجره بزرگ آن است که جلب توجه می کند. جلو پنجره ای که چهره این خودرو را بزرگ تر و پهن تر از حالت عادی جلوه می دهد. علاوه بر آن چراغ های جلوی این خودرو و حجم جالب توجهی که زیر آنها ایجاد شده و به نوعی نقش خط چشم را بر عهده دارد، موجب بخشیدن حالت جدی و خشمگین به چهره این خودرو شده اند.

به عنوان مثال در طول یک ماه اخیر قیمت تیپ اف اسپورت خودروی لکسوس nx200t (نسخه هفت کلید این خودرو) با افزایش رقمی نزدیک به 30 میلیون تومان همراه بوده است. به گونه ای که در حال حاضر تیپ یاد شده از این خودرو با متوسط قیمتی در حدود 730 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

نسخه هفت کلید از تیپ استاندارد این خودرو نیز در لحظه تهیه این مطلب به طور متوسط از قیمتی در حدود 710 میلیون تومان در بازار برخوردار است. در واقع این تیپ از خودروی لکسوس nx200t نیز افزایش قیمت قابل توجهی را در طول یک ماه اخیر تجربه کرده است. افزایش قیمتی که پیش از این حداکثر به شکل سالانه یا هر چند سال یک بار قابل مشاهده و تجربه بود. در خاتمه شما را به بازدید ویدیویی از بررسی خودروی لکسوس nx200t دعوت می کنیم.

منبع مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1866

به "مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید