خودرو جنجالی که صحن مجلس را به دعوا کشاند چه آپشنی دارد؟، عکس

به گزارش صبح مهریز، از زمان انتشار بعضی اخبار مبنی بر اهدای خودرو شاسی بلند فیدلیتی به نمایندگان مجلس، بحث ها حول محور این خودرو مونتاژ چینی داغ شده است؛ این خودروهای چینی چه ویژگی هایی دارند و در بازار به چه قیمتی معامله می شوند؟

خودرو جنجالی که صحن مجلس را به دعوا کشاند چه آپشنی دارد؟، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، جتور برندی متعلق به چری است که در سال 2018 تأسیس شد. یکی از محصولات این برند کراس اووری بنام X70 است که در کشورمان با نام فیدلیتی عرضه می گردد. این خودرو در سال 2018 به بازار چین عرضه شد و در تابستان سال 1400 در خیابان های تهران دیده شد.

بیشتر بخوانید:

فریب نخورید؛ دست ها و چشم ها همه چیز را لو می دهند!/ عکس

وانت چینی با رخ آمریکایی، خوب یا بد؟ / عکس

می توان گفت که فیدلیتی کراس اور نسبتا بزرگی است؛ این خودرو تک دیفرانسیل مجهز به پیشرانه توربو و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه است.

در بخش داخلی این خودرو می توان گفت، سازنده سعی بر این داشته است تا سادگی را حفظ کند و از خطوط ساده در طراحی داخلی استفاده نموده است و بعلاوه این خودرو از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، بهره مند است.

طراحان فیدلتی در این خودرو از رینگ های مجذوب کننده، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت های مختلف استفاده نموده اند.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به درِ صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، صندلی های جلوی برقی با گرمکن، جلو آمپر دیجیتال، دوربین 360 درجه، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، 4 کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، قابلیت تنظیم مقدار نرمی فرمان، نور پردازی کابین، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، کنترل حرکت در سربالایی ، سامانه کنترل پایداری، رینگ آلومینیومی تراش خورده 20 اینچی، سنسور نور و باران، استاندارد آلایندگی یورو 5 ، رادار نقطه کور، رادار خطی، فناوری LED چراغ ها و… اشاره نمود.

از نظر قیمتی باید گفت که قیمت نمایندگی این خودرو در حال حاضر در بازه یک میلیارد تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان است و در بازار در بازه قیمتی 2 میلیارد تا 2 میلیارد و 200 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2253

به "خودرو جنجالی که صحن مجلس را به دعوا کشاند چه آپشنی دارد؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو جنجالی که صحن مجلس را به دعوا کشاند چه آپشنی دارد؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید