مشخصات کلیدی ویوو X60 پرو پیش از رونمایی منتشر شد

به گزارش صبح مهریز، ویوو حدود دو ماه پیش از گوشی های سری ویوو X60 در کشور چین رونمایی کرد اما فردا قرار است شاهد رونمایی از مدل جهانی آن ها باشیم که گویا از سخت افزار متفاوتی هم در آن ها استفاده شده. به همین دلیل به تازگی تیزری منتشر شد که مشخصات فنی کلیدی مدل پرو از این سری یعنی ویوو X60 پرو را به تصویر کشید.

مشخصات کلیدی ویوو X60 پرو پیش از رونمایی منتشر شد

ویوو طی سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی در زمینه فراوری گوشی های هوشمند داشته که از جمله بهترین محصولات شرکت هم می توان به مدل پرو از سری X50 اشاره نمود که در زمینه لرزشگیر در عکاسی، انقلاب عظیمی را رقم زد. حالا باز هم یک اتفاق هیجان انگیز با مدل سری جدید از پرچم داران این شرکت در شرف رخ دادن است که به لطف تیزر جدیدی که از آن ها منتشر شده توانستیم از بخشی از آن آگاه شویم.

با توجه به این تیزر که البته فقط به مشخصات فنی کلیدی ویوو X60 پرو اشاره داشته، می بینیم که این محصول از سیستم لرزشگیر گیمبالی 2.0 (نسل دوم) بهره می برد که نسل اول آن را در X50 پرو شاهد بودیم. علاوه بر این ها، فناوری جذاب پیکسل شیفت هم در این گوشی استفاده خواهد شد که با یک بار فشردن کلید شاتر، پیکسل ها در جهت مختلف حرکت نموده و 8 تصویر ثبت می گردد؛ در ادامه اطلاعات 7 تصویر شامل رنگ، جزئیات، وضوح و کیفیت برای بهبود یک تصویر استفاده می گردد تا نتیجه نهایی کیفیت بی نظیری داشته باشد.

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، سنسور اصلی دوربین در حال حرکت کردن به اطراف است و این، خبر تجهیز این گوشی به لرزشگیر گیمبالی را تقویت می نماید؛ یک سیستم لرزشگیر بسیار حرفه ای که عملکرد خوبی هم دارد. همچنین در این تیزرها می بینیم که به بهبود عمکلرد گوشی در عکاسی در نور شب هم اشاره شده که به لطف نسل دوم قابلیت نایت ویژن یعنی نایت ویژن 2.0 میسر می گردد. بی صبرانه منتظریم ببینیم در رویداد معارفه فردا چه توضیحاتی از این سیستم و همچنین فناوری پیکسل شیفت ارائه می گردد. چرا که این اقدام ویوو در صورت موفقیت می تواند جهت را برای شرکت های دیگر هم باز کند.

قلب تپنده این گوشی را پردازنده اسنپدراگون 870 تشکیل خواهد داد که با اختلاف بسیار کمی از اسنپدراگون 865 پلاس عملکرد بهتری دارد و آن هم فقط به خاطر فرکانس بیشتر هسته عظیم آن است. اگرچه این پردازنده پرچم دار نیست اما قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد. با این حال ویوو تصمیم گرفته تنها مدل پرو پلاس از پرچم داران این سری را به اسنپدراگون 888 مجهز کند تا بدین ترتیب کمی از هزینه تمام شده دو مدل دیگر بکاهد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1585

به "مشخصات کلیدی ویوو X60 پرو پیش از رونمایی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی ویوو X60 پرو پیش از رونمایی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید