متخصصین قلب و عروق ایران و دنیا در تهران گردهم می آیند

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران، سال جاری بیست و سومین کنگره انجمن قلب و عروق ایران، دوازدهمین کنگره انجمن جراحان قلب ایران، دهمین کنگره انجمن اکوکاردیوگرافی ایران، یازدهمین کنگره بیهوشی قلب ایران، اولین کنگره انجمن الکتروفیزیولوژی قلب ایران، اولین کنگره انجمن نارسایی قلب ایران، ششمین کنگره انجمن پرستاران قلب ایران، دهمین کنگره انجمن تکنولوژی گردش خون ایران، دهمین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران با همکاری و مشارکت اعضای انجمن های قلب و عروق در قالب ششمین کنگره مشترک از 8 تا 11 اسفند 96 در مرکز همایش های بیمارستان قلب شهید رجایی تهران برگزار می گردد.

متخصصین قلب و عروق ایران و دنیا در تهران گردهم می آیند

در طول برپایی چهار روزه این همایش بزرگ و فراگیر، سخنرانان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف جهان در ابعاد متنوع به ارائه آخرین و نوین ترین دستاوردهای علمی در قالب مقالات و میزگردهای پزشکی می پردازند.

در این کنگره از کشورهای آمریکا، انگلیس، ایتالیا ، اسپانیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، کانادا، برزیل، کویت، امارات، ژاپن و...، بالغ بر 60 میهمان در تخصص های مختلف حضور خواهند داشت.

دکتر محمدمهدی پیغمبری دبیر علمی کنگره مشترک قلب و عروق ایران، با اشاره به حضور بیش از 4000 شرکت کننده در کنگره سال جاری، گفت: 90 سخنران داخلی به همراه 50 سخنران خارجی در کنگره حضور دارند که 30 نفر از مهمانان خارجی، افراد غیرایرانی هستند.

وی با اشاره به حضور میهمانانی از 15 کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی، گفت: 200 مقاله به این کنگره ارسال شده که در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 541

به "متخصصین قلب و عروق ایران و دنیا در تهران گردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متخصصین قلب و عروق ایران و دنیا در تهران گردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید