قایدی را از استقلال بگیرید هیچی نمی شود ، وحید امیری از لج من اینقدر خوب بازی می کند

به گزارش صبح مهریز، پرسپولیس با برد پرگل خارج از خانه در مقابل مس کرمان تنور رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را داغ نگه داشت.

قایدی را از استقلال بگیرید هیچی نمی شود ، وحید امیری از لج من اینقدر خوب بازی می کند

به گزارش خبرنگاران آنلاین، شاگردان یحیی گل محمدی بدون تلفات و با روحیه پا به دربی میگذارند. آنها در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود به مصاف استقلال خواهند رفت. با رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس درخصوص بازی این تیم با مس کرمان و همچنین دربی صحبتی اجرا شده که خواندنش جالب و مفرح است!

گفتنی است یوسفی گلایه هایی از بعضی هواداران پرسپولیس هم داشت. در ادامه چکیده ای از صحبت های او با روزنامه اعتماد را می خوانید:

*بازی پرسپولیس در مقابل مس با برتری پرگل پرسپولیس تمام شد. انتظار این بازی مجذوب کننده را داشتید؟

پرسپولیس سه بر یک برد اما واقعیت را بخواهید تیم ها اصلا در حد و اندازه های لیگ برتر نیستند! لیگ فوتبال دیگر کشورهای آسیایی را ببینید از لیگ ما قوی تر هستند. از نظر من بیشتر تیم های لیگ ما معمولی بازی می کنند این احساس من است.

*علتش چیست؟

بازیکن کم داریم. در گذشته روی نیمکت از بازیکنان اصلی هم بهتر بودند! یعنی سطح رقابت تا این حد بالا بود. الان شما نگاه کن فقط قائدی دارد استقلال را می چرخاند در صورتی که قبلا ده، یازده بازیکن تیم همگی یلی برای خودشان بودند حتی بازیکنان روی نیمکت هم خوب بودند. الان قائدی را از استقلال بگیرید این تیم هیچی نمی شود! در صورتی که نباید این طور باشد.

*در تیم های دیگر مثل پرسپولیس شرایط بهتر است؟

تیم های دیگر هم همین طور است. مثلا در پرسپولیس یکی، دو نفر خوب هستند در تیم های دیگر هم همین شرایط است در صورتی که نباید این طور باشد چون بازیکن خوب کم داریم. بازیکن خارجی هم که جذب می شود خیلی بهتر از بچه های ما نیستند. شاید کمتر هم باشند. حالا ببینید عربستان می رود سراغ رونالدو. ما نمی گوییم رونالدو را بیاورید ایران اما بازیکنی را جذب کنند که بازیکنان کناری از او یک چیزی یاد بگیرند نه که تیم های ما درستش کنند بعد بروند لیگ های دیگر.

*پرسپولیس به لحاظ فنی مقابل مس چطور کار کرد؟

از نظر من پرسپولیس همیشه در یک سطح کار می کند و تغییراتش کم است اما تیم های دیگر مثل پرسپولیس نیستند که یار زیاد داشته باشند برای همین هم پرسپولیس نتیجه می گیرد.

*یکی، دو بازیکن مثل عبدی در آستانه دربی به نظر می رسد به اوج برگشتند، نظر شما در این باره چیست؟

بله. این جوان ممکن است یک بازی هم خوب کار نکند مگر خارجی ها نشده که بد بازی کنند؟ روی عبدی باید بیشتر سرمایه گذاری می کردند یعنی می گذاشتند کارش را انجام دهد. پرسپولیس نیازی به فوروارد نداشت اما از بس بازی نکرد که روحیه اش را از دست داد اما حالا روحیه اش را به دست آورده است.

*درباره وحید امیری گفته بودید باید خداحافظی کند آیا هنوز هم بر سر حرف خودتان هستید؟

نگفتم امیری باید خداحافظی کند، گفتم هافبک های پرسپولیس سن شان بالا رفته است و باید دنبال جوانگرایی بود. به من در سن 31 سالگی گفتند بمان و ادامه بده اما قبول نکردم و رفتم جای دیگری بازی کردم چون انتظار از من این بود. امیری تا 50 سالگی بازی کند به من ربطی ندارد! الان امیری به خودش فشار آورده و دارد راحت بازی می کند و بحثی در آن نیست اما واقعیت را بخواهید میانگین سنی هافبک های پرسپولیس بالا است و جوانگرایی خوب است. حالا افرادی که منافع شان در خطر است می آیند از من انتقاد می کنند یا بعضی از هواداران فحاشی می کنند بیایند سوابق من را بررسی کنند من 13 سال مربی پایه ها و 7 سال هم بازیکن پرسپولیس بودم آیا حق ندارم نظر خودم را بگویم؟ من نه می خواهم جای امیری را بگیرم و نه دنبال جای یحیی هستم، برای این تیم زحمت کشیدم و نظر خودم را می گویم. آن زمان هم گفتم الان امیری آماده نیست.

*آیا این همین صحبت های شما باعث شد او بهتر کار کند؟

بله. از رو لجبازی با من هم شد الان دارد خوب کار می کند! نگفتم این خوب است یا آن بد. الان او آماده تر از همه شده، آن زمان آماده نبود و نظرم را گفتم الان هم خوب است از او تعریف می کنم. بعضی ها به من می گفتند می خواهی جیبت را پر کنی! از کی می خواستم پول بگیرم؟ خدا را شکر به اندازه خودم دارم اما به عنوان بازیکن شماره 6 پرسپولیس که هیچ بازیکنی اندازه من با این شماره قهرمانی ندارد نمی توانم نظر خودم را بگویم؟ من که تا الان امیری را از نزدیک ندیدم که دشمنی با او داشته باشم، فقط این حق را دارم که اگر بازیکنی ضعیف کار می کند انتقاد کنم.

*به عنوان سوال آخر، نقطه ضعف پرسپولیس و استقلال در کدام منطقه از زمین است؟

این طور جواب می دهم که اگر پرسپولیس گل نخورد مطمئن باشید گل را خواهد زد. باید در خط دفاع بیشتر هماهنگ شوند و از طرفی بیرانوند عالی کار می کند. پرسپولیس نباید اجازه دهد استقلال به یک سوم دفاعی اش برسد. استقلال هماهنگ است و خطرناک و پرسپولیس باید مراقب این تیم باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2247

به "قایدی را از استقلال بگیرید هیچی نمی شود ، وحید امیری از لج من اینقدر خوب بازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایدی را از استقلال بگیرید هیچی نمی شود ، وحید امیری از لج من اینقدر خوب بازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید