خرید عظیم برای حریف آسیایی استقلال؛ ستاره تاتنهام راهی عربستان می گردد

به گزارش صبح مهریز، تهران (پانا) - به نظر می رسد کار خرید عظیم باشگاه الهلال عربستان نهایی شده و به زودی بمب جابجایی این تیم متمول قراردادش را امضا خواهد نمود.

خرید عظیم برای حریف آسیایی استقلال؛ ستاره تاتنهام راهی عربستان می گردد

الهلال عربستان هر چند توانست در لیگ برتر عربستان قهرمان گردد، اما عملکرد ضعیفی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 داشت و با شانس و اقبال به مرحله یک هشتم نهایی رسید و در این مرحله حریف استقلال شده است؛ روندی که باعث شد تا مدیران این باشگاه با روژیرو میکاله سرمربی برزیلی قطع همکاری نمایند و نیمکت خود را به لئوناردو ژاردیم سرمربی سابق موناکو بسپارند.

پس از اینکه الهلال عربستان به صورت رسمی با موسی مارگا مهاجم فرانسوی تیم پورتو قرارداد امضا کرد، رسانه های عربستانی از انتقال قطعی یک بازیکن عظیم به این تیم خبر دادند.

براساس خبری که ساعتی پیش در رسانه های عربستانی منتشر شده است، لوکاس مورا هافبک 28 ساله و برزیلی تیم تاتنهام در آستانه عقد قرارداد با الهلال عربستان قرار گرفته است و این باشگاه متمول با تاتنهام بر سر این انتقال به توافق نهایی رسیده است. بنابر خبر منتشر شده، قرار است باشگاه الهلال 114 میلیون ریال سعودی (رقمی معادل 821 میلیارد و 256 میلیون تومان و یا 21 میلیون و 478 هزار پوند) برای این خرید به تاتنهام پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1706

به "خرید عظیم برای حریف آسیایی استقلال؛ ستاره تاتنهام راهی عربستان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید عظیم برای حریف آسیایی استقلال؛ ستاره تاتنهام راهی عربستان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید